Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Rejestracja
Post Wysłano: 06 gru 2007, 13:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 20:10
Posty: 17
Lokalizacja: Jaslo

Kupuję samochód w Niemczech, jest to Man 13.263 i chcę go zarejestrować w Polsce na 9t DMC. Jakie powinienem zrobić przeglady, itd..

Jeżeli ktoś zna temat, to bardzo proszę o informacje.


Tytuł:
Post Wysłano: 06 gru 2007, 13:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

Tytuł:
Post Wysłano: 06 gru 2007, 16:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Nie ma czegoś takiego ja zarejestrowanie na ileś ton. Baaardzo dawno takie historie mialy miejsce. Obecnie urzędy mają katalogi pojazdów. A poza tym, to w dotychczasowym dokumencie są już dane..

_________________
ego


Tytuł:
Post Wysłano: 06 gru 2007, 17:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

ego - nie do konca, dało by sie zmienić DMC pojazdu
ale trzeba by mieć zaswiadczenie od rzeczoznawcy o dokonaniu jakichś zmian...

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 06 gru 2007, 17:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 1:29
Posty: 21
Lokalizacja: 3-miasto

Kolego pierw zmien DMC w Niemczech tam nie ma zadnego problemu i placi sie za to nie duzo pieniadze, potem normalnie rejestrujesz w Polsce.


Tytuł:
Post Wysłano: 06 gru 2007, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
ego - nie do konca, dało by sie zmienić DMC pojazdu
ale trzeba by mieć zaswiadczenie od rzeczoznawcy o dokonaniu jakichś zmian...
Częsciowo się zgadza.Gdy zamontuje się n.p. wndę z tyłu ,czy tzw. HDS , to zmieni się ładowność.Ale DMC pozostanie. W czasach zamierzchłych przechodziły takie numery,że do Mercedesa 608 zakładalo się opony od Żuka, które wytrzymywały ciśnienie rzędu 3 atm. zamiast oryginalnych 6,czy 8 i nawet mieścił się w 3,5 tony DMC-co potwierdzał rzeczoznawca dodając w opinii ,że oryginalne są nie do zdobycia- i wystarczalo prawo jazdy "amatorskie". Teraz każdy diagnosta na stacji ma wgląd w katalog i dane określone przez producenta w homologacji.

A trzynastka w typie pojazdu, to DMC 13 ton akurat.Co widac z daleka.I nie wiem,jakich argumentów trzeba by użyć, by uzasadnić,że mimo ,że producent określił to na 13ton, to ja wspólnie z rzeczoznawcą wiemy lepiej, że DMC powinna wynosić 9 ton.

_________________
ego


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: