Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 gru 2007, 20:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 paź 2007, 21:19
Posty: 55
Lokalizacja: Wrocław

Cześć mam małe pytanie na temat ciśnienia oleju w silniku... w moim manie ciśnienie oleju zaraz po odpaleniu (po 10 godzinach w nocy) wynosi połowe czyli 2. Jeden "mechanik" powiedział mi że zaraz po odpaleniu Man powinen mieć ok. 3 i powiedział mi że w niedługim czasie bede robił generalny remont.... nie wiem czy to jest prawda i chciałbym wiedzieć ile to ciśnienie powinno wynosić....dodam że to jest man 19.463 z 99r. z małym przebiegiem....


Tytuł:
Post Wysłano: 11 gru 2007, 22:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

spytaj się tego gościa: co na to jego lekarz? :D Ciśnienie na rozgrzanym silniku to 1,5 - 2 bar natomiast na zimnym pełny zegar czyli 5 i więcej


Tytuł:
Post Wysłano: 11 gru 2007, 23:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

W naszym efie zaraz po odpaleniu cieśnienie oleju jest na ful czyli 5
a przy rozgrzanym na najmniejszych obrotach ok. 2, dodam tylko ze przebieg 300 tys. :wink:

_________________
MAN


Tytuł:
Post Wysłano: 11 gru 2007, 23:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

no to jeśli na zimnym silniku jest 2
to ile jest na ciepłym silniku ??? 0 ?

moze sie wskazówka zepsuła ?
bo jeśli pokazuje prawde i na zimnym macie 2atm, to faktycznie remont sie zbliża

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 12 gru 2007, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 paź 2007, 21:19
Posty: 55
Lokalizacja: Wrocław

może rzeczywisćie mam wskaźnik padnięty.... wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi... pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 12 gru 2007, 21:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Sprawdź czujnik oleju,może on jest przyczyną złego wskazania ciśnienia. pozd


Tytuł:
Post Wysłano: 12 gru 2007, 23:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2007, 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: HRUBIESZóW

Spradd cisnienie za pomocą mechanicznego manometru


Tytuł:
Post Wysłano: 13 gru 2007, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

ile masz kolego przebiegu na tym oleju?


Tytuł:
Post Wysłano: 13 gru 2007, 22:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2007, 0:43
Posty: 11

Zgadzam się z kolegami .Ja mam 500tys przebiegu i na zimnym mam 5 atm. a na ciepłym 1,5 atm na wolnych ./Nie wiem jak jest po remoncie ale w ładowarce Hanomag po remoncie mam ok. 3 na ciepłym

_________________
MAN 19.403


Tytuł:
Post Wysłano: 14 gru 2007, 20:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 paź 2007, 21:19
Posty: 55
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
ile masz kolego przebiegu na tym oleju?
Z tego co wiem to przebieg na tym oleju wynosi podobno 15 000km. To jest olej wykorzystywany do pracy w trudnych warunkach (mówie podobno, bo dopiero kupowałem autko....)


Tytuł:
Post Wysłano: 14 gru 2007, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Kolego wyniana filtrów i oleju poprawi ciśnienie na gorącym śilniku. Wskazane jest po zakupie wymianka (jeżeli nieznasz dobrze jego historji)
Za ciśnienie odpowiada pompa olejowa po odpale żimnego ślnika powinien zamykać skale na zegaże, zacznij od kontroli ilości oleju, i jego wizualnej kondycji(czy niema wody, metalicznego połysku itp...), często czujnik oleju niewskazuje poprawnie i to prawdopodobnie przyczyna.
p.s awarja pompy w kródkim czasie zatrżnie twuj motor. (silnik chodzi głośniej i się przegrzewa) ale odrazu wyczujesz że coś jest nietak.


Tytuł:
Post Wysłano: 14 gru 2007, 22:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 gru 2007, 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: HRUBIESZóW

Cytuj:
Kolego wyniana filtrów i oleju poprawi ciśnienie na gorącym śilniku. Wskazane jest po zakupie wymianka (jeżeli nieznasz dobrze jego historji)
Za ciśnienie odpowiada pompa olejowa po odpale żimnego ślnika powinien zamykać skale na zegaże, zacznij od kontroli ilości oleju, i jego wizualnej kondycji(czy niema wody, metalicznego połysku itp...), często czujnik oleju niewskazuje poprawnie i to prawdopodobnie przyczyna.
p.s awarja pompy w kródkim czasie zatrżnie twuj motor. (silnik chodzi głośniej i się przegrzewa) ale odrazu wyczujesz że coś jest nietak.
to nie jest wina pompy oleju ani filtrów oleju po prostu byc może zacią się zawór przelewowy pompy oleju


Tytuł:
Post Wysłano: 15 gru 2007, 17:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Cytuj:
to nie jest wina pompy oleju ani filtrów oleju
TAK MYŚLAŁEM ŻE POMPA NIEMA NIC WSPULNEGO Z ĆIŚNIENIEM JEST TAM TYLKO DO OZDOBY PODOBNIE JAK FILTRY, ICH PRZEPUSTOWOŚĆ JEST NIEZMIENNA A WYMIENIA SIĘ JE TYLKO NA ZWIĘKRZENIA KOSZTÓW, WŁAŚCIWIE MOŻNA JE ZAŚLEPIĆ :evil:


Tytuł:
Post Wysłano: 15 gru 2007, 17:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 paź 2007, 21:19
Posty: 55
Lokalizacja: Wrocław

aaa koledzy już wiem... byłem na stacji diagnostycznej i rzeczywiscie wymienili mi tylko czujnik i teraz na zimnym normalnie jest 5 a jak sie rozgrzeje to jest 2... dzięki koledzy za wsparcie, pozdrawiam i miłego weekendu :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: