2. mialem ten sam problem - wypracowanie mozna by rzec ze jest to wada standardowa , jedy ne co musisz zrobic to sciagnac obudowe kierownicy wypiac caly przelacznik kierunow wziac na jakis stolik dobra lampka srubokreciki precyzyjne i deeeeelikatnie rozlozyc zwracja uwage jak to jest zlozone tma poprostu po latach pracy zespawuja sie styki wystarczy wyczyscic i Właaala
dzial jak nowe
(na marginesie podobny problem mialem z oplem Astra I)
3. bardzo prosto. zalanczas klime jednym z tych AC przyciskow sprawdz najpier na zgaszonym silniku a wlaczonym zaplonie powinies uslyszec "bzdekniecie" przekazinika no i potem zapal silnik podnies mache i pomacja rurki od klimy jedna powina byc wyraznie chlodna druga powina sie robic ciepla jesli sie nie robia.... sprawdz czy masz gaz... to juz wiesz jeden z zaworkow i sprawdzasz czy jest ...
...tyle jesli by byla sprawna
jesli nie to juz dlusza droga testowania
4.slyszalem ze czasem przyblizenie czujnika do kola niweluje ten problem... ale na tym sie nie znam za basz.
5.wydaje mi sie to standardem ... ja co prawda mam na sprezynie a nie na poduchach ale jadac samym ciagnikiem auto jest nie dociazone cale a
tyl wogule ... dodatkowo przud jest na resorze ktory jest dosc twardy i dlatego tka rzuca jak masz naczepe to ona jak by stabilizuje samochud a tu chusia... mam nadzieje ze mniej wiecje wiesz o co chodzi... oczywiscie luzy tez moga byc ale to by trzeba jakos sprawdzic
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl