Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

wymienilismy w naszym MANie czujnik cisnienia oleju ktory wyrzucal wczesniej bledy KLIK i bylo wszystko wporzadku kiedy po swietach nie ruszylismy w trase :/ Po przejechaniu jakis 100km zaczal bez powodu dymic, dzieje sie tak caly czas z malymi przerwami. I kolejny problem jest taki ze za nim przed swietami zjechalismy na serwis zeby wymienic czujnik cisnienia oleju to zaczal po odpaleniu "lapc" wysokie obroty :/ Dzieje sie to wtedy gdy samochod jest "cieply" - zgasimy go i odpalimy zanim silnik ostygnie. schodzi z obrotow tylko wtedy gdy nacisniemy pedal hamulca.
Co moze byc przyczyna tych nie domagan? :(

Z Gory Dziekujemy za pomoc :)

[ Dodano: Czw, 27.12.2007, 11:14 ]
ostatnio podnieslisy kabine i zobaczylismy ze sprezarka zaczela sie pocic (jest na niej olej) serwis kazal nam przejezdzic na tej sprezarce do konca roku i zobaczyc czy cos bedzie sie dzialo bo nie byl w stanie okreslic co moze z nia byc. Moze to byc przyczyna wchodzenia na wysokie obroty? (MAN ma nalatane 500tys km i sprezarka nie byla naprawiana)

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2007, 12:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zacznij od sprawdzenia odmy czy jest drożna oraz sprawdz czy turbina czasem nie cieknie czy niema oleju w kolektorze sącym

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2007, 17:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Oleju w kolektorze ssaym nie ma, turbina jest sucha. jak narazie widoczny jest olej na turbo sprezarce ale nie mozemy okreslic skad tek wyciek jest rowniez serwis nie potrafil tego zlokalizowac, odma jest czysta. dodam ze dym jest bialy

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2007, 20:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2007, 22:54
Posty: 10
Lokalizacja: Janki

kolego jeżeli masz tego MANIKA na EDC wersji 6.1 to mysle ze cały ten cyrk jest spowodowany tym ze system przechodzi w tryb ,,awaryjny'' czyli mozesz tylko dojechac do serwisu przerabiałem to samo w MANIE LE180 wszytsko było ok tylko elektromagnes w pompie padł tu może być taka sama sytuacja

jeszcze jedno sprawdz omomierzem czujniki predkosci obrotowej powinny miec ok 1,2 kOhm odezwij sie na gg to może coś wiecej ci pomoge

_________________
,,Dobrze MAMA idzie -
Rzekł zieńć spuszczając tesciową do grobu"
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2007, 21:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

z tym sprawdzeniem bedzie gorzej bo jestesmy w trasie i ciezko bedzie nam skolowac omomierz :/ nasz MANiek jest z 2004r ale nie jestem zorientowany jaka jest wersja EDC :/ tylko z tym ze zadnych bledow komputer nie wyswietla a samochod "szaleje"

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: