Na poczatku zaraz mnie [wycenzurowano] strzeli bo juz trzeci raz pisze tego posta - jakies problemy z forum ?
W desce bezpiecznikow masz 17 bezpiecznik (20A). Gdy podniesiesz deske to od spodu masz pomaranczowy przewod ktory idzie z wwtyczki E - 3 pin (przewod 30D). Przewod pomaranczowy idzie do zlacza C13 - 7 pin (zlacze 12pinowe - biale). Zlacze C13 znajduje sie (po sciagnieciu oslony jednostek steujacyh - nogi pasazera) po prawej stronie , wcisnieta od dolu w blache obok elektromagnesu rozrusznika. Dodatkowo w to zlacze c13 wchodza jeszcze przewody: czerwony - 6 pin i czarny (masa) - 5 pin. Czewrony przewod w twoim przypadku idzie najprawdopodobniej ze stacyjki - oznaczenie RA - czyli polozenie radia.
Ze zlacza C13 wiazka idaca w prawym przednim slupku kabiny te 3 przewody ida do duzego czarnego zlacza w prawym gornym schowku kabiny (nad pasazerem) - zlacze C3 - 17 pinowe. Pomaranczowy idzie na pin 1, czerwony na pin 2, a czarny na pin 17.
Z tego zlacza C3 te trzy przewody ida do zlacza przetwornicy (E34/C4). Sa dwie wersje:
- pomaranczowy - pin 3 lub pin 1
- czerwony - pin 1 lub pin 3
- czarny pin 4.
Z wtyczki przetwornicy E34/C4 wychodza 3 przewody do wtyczki radia E33/A. Sa dwie wersje - chodzi o sama wtyczke przetwornicy (E34/C4):
- zielony - pin 2 lub pin 7
- fiolet - pin 7 lub pin 2
- czarny pin 8.
Te przewody wchodza do wtyczki radia E33/A:
- fiolet - 4 pin
- zielony - 7 pin
- czarny - 8 pin.
Posprawdzaj te wszystkie polaczenia. Napiecie na czerwonym sprawdzaj po lekkim przekreceniu kluczyka w stacyjce w pozycje radio.
Zdarzalo sie ze przecierala sie wiazka idaca w slupku - w starszych samochodach i nie wiem dlaczego czesto w kabinach Topline. (kolega ma co prawda na to teorie ale nie bede tego pisal
). Wtedy np nie bylo oswietlenia kabiny.
Jezeli beda jakies roznice w przewodach to napisz co jest inaczej. Na schematach podaja rozne wersje (z ogrzewaniem dodatkowym, bez i innymi).
Ps. Czy u Cienie wystepuje przekaznik RP17 i bezpiecznik 41 ?
Narazie to by bylo na tyle ...