co wy gadacie panowie....
VEB jest to technika polegajaca na czasowym otwarciu...uchyleniu zaworu wydechu
w momecie max sprezenia gdy tlok jest u gory i gdy tlok jest na dole -koniec pracy ssania
po to aby zwiekszyc skutecznosc chamowania silnikiem - na waleczku rozarzu sa dodatkowe malutkie krzywki i wchodza one w gre gdy zalanczamy VEB, w momecie gdy dochodzi do ruchu
"praca" tloka tzn. zejscia w dol w tloku nie ma durzego cisnienia i nie jest ona spychany
w dol. co do dostawania paliwa...w takcie zjazdu z gory gdy silnik napedzaja kola spalanie
w nowszych samochodach z "kompami" spalanie wynosi 0,00 L. wiec o jakim "dopalaniu"
tu mowa?! - temat juz byl poruszany
i jesli jest to 2 stopnowy to na stopniu
1. uruchomienie tak zwanej zadymiarki- zawor za turbina blokujacy czesciowo wyplyw spalin
2.to co w stopniu1 + VEB czyli system sterujacy uchylaniem zaworow.
i stad moje pytanie mam 2 stopnie ale po wlaczeniu na 1 nic sie nie dzieje dopiero
po zalaczeniu 2 slysze prace zadymiary ale czy VEB dziala [mech stwierdzil ze auto posiadaVEB]
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl