jezeli tak ustawiles zawory to jest OK (1z6, 2z5, 3z4). Do ustawienia pompowtryskow trzeba znac kolejnosc zaplonow (ktora jest klasyczna) no i moment w ktorym nalezy regulowac.
Troche ciezko tlumaczyc komus kto tego wczesniej nie robil i pewnie nie ma zadnych narzedzi do tego potrzebnych ...
Za pomoca srub regulacyjnych dzwigienek pompowtryskiwaczy ustawiasz wysokosc pomiedzy powierzchnia talerzyka sprezyny pompowtryskiwacza ("na gorze") a powierzchnia ktora jest na "dole sprezyny" - pomiedzy sprezyna a korpusem cewki pompowtryskiwacza jest taki wyfrezowany rowek - to wlasnie ta powierzchnia jest ta druga plaszczyzna odniesienia - czyli od powierzchni talerzyka sprezyny do tego rowka.
Wymiar jaki trzeba ustawic to 66,9 mm.
Aby rozpoczac ustawianie proponuje pokrecic kolem zamachowym tak aby np pierwszy cylinder mial zawory do regulacji, a na 6 bedzie mijanie (na kole zamachowym w dolnym okienku bedzie napis "TDC DOWN". Wtedy regulujesz pompowtryskiwacz na 5 cylindrze (dzwigienka pompowtryskiwacza jest w najwyzszym polozeniu). Nastepnie krecisz kolem zamachowym o 120 stopni (na kole zamachowym bedzie znak) i zgodnie z kolejnoscia zaplonow regulujesz 3 pompowtryskiwacz. Pozniej znowy + 120stopni i regulacja na 6 i ........ tak do ostatniego pompowtryskiwacza.
Zycze powodzenia
PS. Mozna wiedziec w jakim celu wymieniales te "gumki" ?