Strona 9 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1188 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 mar 2008, 23:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza

Ja nie do konca rozumiem jak to dziala? Ma ktos jakas fotke takiej naczepy, albo chociazby szkic?


Post Wysłano: 09 mar 2008, 23:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2006, 21:00
Posty: 15
GG: 1537454
Samochód: Volvo FH12 460

Gdy naczepa jest 5 osiowa, wtedy z jednej naczepy (40'), robi się dwie (20') poprzez rozdzielenie ich na dwie mniejsze naczepy.


Post Wysłano: 10 mar 2008, 9:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Post Wysłano: 10 mar 2008, 15:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Panowie i co z tego ,że mam 5 czy 20 osi.!!!!!!!!
Jest cos takiego jak DMC, która w transporcie kombinowanym wynosi 42t, może 44t, Teraz nie pamietam.
Chyba,że mówimy o ciagniu normalnych ton, przykład MANA-rozpinanie naczep, wtedy może akurat dobrze się ma rozłożenie nacisków na osie.
A mówiąć o ciąganiu 2 x 25t, to niedługo beda ciagac po 2 x 40'-> w Gdyni jest wszystko możliwe.. :twisted:


Post Wysłano: 10 mar 2008, 18:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

MAN na jednym z twoich zdjęć widać że jedna oś jest podniesiona a jedna skręca więc coś w tym jest ale nie wyobrażam sobie zbytnio jak tym można skręcać a jeśli można to ona ma bardzo mały skręt. A co do tych 2x40 to troszkę przesadziłeś kolego bo jednak na naszych drogach to by nie mbyło za bardzo możliwe. :D Pozdrawiam!!


Post Wysłano: 10 mar 2008, 19:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Jest cos takiego jak DMC, która w transporcie kombinowanym wynosi 42t, może 44t
Jest możliwość wykupienia zezwolenia na rok i wtedy można wozić legalnie ponad 42 tony pod warunkiem że nie są przekroczone dopuszczalne naciski na osie poto tyle osi

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 11 mar 2008, 10:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Cytuj:
MAN na jednym z twoich zdjęć widać że jedna oś jest podniesiona a jedna skręca więc coś w tym jest ale nie wyobrażam sobie zbytnio jak tym można skręcać a jeśli można to ona ma bardzo mały skręt. A co do tych 2x40 to troszkę przesadziłeś kolego bo jednak na naszych drogach to by nie mbyło za bardzo możliwe. :D Pozdrawiam!!
DLACZEGO PRZEGIĄŁEM.... 8) ????
POLAK POTRAFI, A CZY NA NASZYCH DROGACH WOLNO CIAGAĆ PO 2 CIĘŻKIE 20"
W ŚRODĘ W ZESZŁYM TYGODNIU W CARBON NOWY SĄCZ, SCANIA 6 X 2 I 2 20 PO 24T I KIERUNEK GDYNIA...
I O CZYM MÓWIMY???

Za nim napiszesz następny post, na klawiaturze naciśnij przycisk "Caps Lock" || K92


Post Wysłano: 11 mar 2008, 17:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza

MAN, ciekawa naczepa, ale rozumiem ze jest ona dopuszczona do ruchu w krajach jak NL czy S? Ja w kazdym badz razie nigdzie jej nie widzialem. Jaka jest dlugosc zestawu wtedy i jaki kontener wchodzi na ta naczepe 45'?

BTW. na standardowa naczepe jakie wchodza kontenery?


Post Wysłano: 11 mar 2008, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Kolego PIOTRUS co do tych 2x20 po 24 tony to się zgodzę jak najbardziej ale napisałeś w tamtym poście o wożeniu 2x40 z tym się z tobą nie zgadzam. Oczywiście że się jeździ z takimi ciężarami ostatnio znajomy wiózł magnumką 32 tony grafitu w 20stce i jeszcze na tyle. A kto wie czy jakiś inny przewoźnik nie wziął by sobie jeszcze jednej 20stki. Wszystko jest możliwe w Gdyni ale i nie tylko tam Gdańsk wcale nie jest lepszy. :)


Post Wysłano: 11 mar 2008, 21:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Ta naczepa ma normalną długość i nie przekracza 18 metrów czy 16 :P Generalnie bardzo dobry wymysł i chętnie bym namówił tatę na taką że tylko za dużo opon do wymiany.


Post Wysłano: 11 mar 2008, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Hehe no to racja jeden dzionek by trzeba je wymieniać. :D Na allegro widziałem że są na sprzedaż właśnie takie naczepki i jednak dwie osie z przodu są skrętne.


Post Wysłano: 12 mar 2008, 10:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Cytuj:
Kolego PIOTRUS co do tych 2x20 po 24 tony to się zgodzę jak najbardziej ale napisałeś w tamtym poście o wożeniu 2x40 z tym się z tobą nie zgadzam. Oczywiście że się jeździ z takimi ciężarami ostatnio znajomy wiózł magnumką 32 tony grafitu w 20stce i jeszcze na tyle. A kto wie czy jakiś inny przewoźnik nie wziął by sobie jeszcze jednej 20stki. Wszystko jest możliwe w Gdyni ale i nie tylko tam Gdańsk wcale nie jest lepszy. :)

Maćku, jeśli rozchodzi się o 2 x 40, to było to powiedziane w przenośni, che pokazac do czego zdolni są przewożnichy w trójmieście... :)
Ale nie wszyscy, nie można wszystkich mierzyć jedną miara.. :twisted:


Post Wysłano: 12 mar 2008, 12:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
BTW. na standardowa naczepe jakie wchodza kontenery?
Najpopularniejsze konfiguracje to chyba 1x20", 2x20", 1x40" i 1x45", są tam jeszcze pewnie jakieś dzikie, ale rzadko :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 12 mar 2008, 13:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

No tak Piotrus masz rację że w Trójmieście wszystko jest możliwe. Roboty coraz mniej to każdy chce jak najwięcej zarobić i stara się nie wybrzydzać że to za ciężkie a to za lekkie.


Post Wysłano: 12 mar 2008, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
w Trójmieście wszystko jest możliwe
To wy chyba nie znacie chłopaków z WSC i WML.


Post Wysłano: 12 mar 2008, 17:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Kolego między innymi o tych też nam chodzi. Ogólnie mówimy o tych którzy latają do portu do Gdyni lub Gdańska. Hehe co do panów z Mławy i Sochaczewa to tych nikt nie przebije. :) Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych ale co zrobić. Pozdrawiam!!


Post Wysłano: 12 mar 2008, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2006, 21:00
Posty: 15
GG: 1537454
Samochód: Volvo FH12 460

Cytuj:
Hehe co do panów z Mławy i Sochaczewa to tych nikt nie przebije. :) Dla nich nie ma rzeczy niemożliwych ale co zrobić.
Możesz bardziej wytłumaczyć o co w tym chodzi? Co tydzień rozmawiam z kierowcami z Sochaczewa i okolic, co dzień widuje ich ciężarówki i do tej pory nie zauważyłem nic dziwnego :/


Post Wysłano: 13 mar 2008, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Może ty nie zauważyłeś ale ja owszem. Często bywam w Gdyni i zresztą jak w trasy jeżdżę z kumplem to widzę jak np. wyjeżdżają z portu z dwiema 20stkami na ramie i ledwo co scania 6x2 460 daje sobie radę a w naczepie jest bardzo mało powietrza w kołach. Więc wiesz dla ciebie może takie coś jest normą ale dla mnie raczej nie.


Post Wysłano: 14 mar 2008, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2008, 14:59
Posty: 30
GG: 0

scania 460 to tylko ma znaczek a moze jakies zrebaki tam sa a nie konie tak jak ty kolego jestes chlop ta sama waga a moc inna a moze z wiekszago biegu ruszal a w kolach to malo powietrza mial nie zdazyl chlopak dopompowac na bazie a wy juz go oceniacie chociaz WML to potrafi i na gabaryty sie nadaje trzeba umiec wozic i wypadku nie spowodowac kazdy chce zyc i zarobic a paliwo drogie po za tym to mlawiaki maja auta dobre (nie wszyscy) co potrafia wszystko i radza


Post Wysłano: 14 mar 2008, 23:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Kolego to sa Twoje czyste spekulacje, ale tak już jest w Gdyni.Uwierz mi bo mam 20 minut do terminalu jestem tam często to nieraz auta tak wolno jadą bo mają tak ciężko że rowery i skutery je wyprzedzają. Praca na pudła miała być do 2012 roku a teraz już wszystko powoli pada. Wszyscy biorą jak najwięcej się da.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1188 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: