Cytuj:
Prawdopodobnie w tamtej przeróbce, atrapa obcierała o różne przewody, być może o poduszki i dlatego te problemy, jak zrobisz to porządnie to nie będzie takich przygód, napisz jeszcze jaka kabina tej Scanii?
Jest to scania 124L, ta z wyższymi "polikami" nie pamietam jakie ma oznaczenia
Cytuj:
Pytanie czy jest sens pakować się w takie tuningi podczas gdy plastiki do 4-ek są już w nie wielkich pieniądzach, a pomimo że założysz atrapę R-ki to wciąż będzie zwykła 4-ka, mocy ani prestiżu to nie doda.
Chłopie nie o prestiż chodzi czy moc, jak juz sie wypowiadasz to wnies cos pomocnego do tematu. Dla mnie ciężarówka to narzędzie pracy i zależy mi na tym by ładnie wyglądała dla mojej wlasnej satysfakcji. Tym autem bede sam jeździł i robie to dla siebie, Scania jest po małej kolizji i do wymiany mam plastiki na przodzie, bo łatał nie będę wiec moze niewielkim nakładem kosztów uda mi sie odświeżyć przód kabiny.
Grzesiek KBR czytając co poniektóre twoje wypowiedzi można sie ładnie ubawić, więc o "tuningi" jak nazwales naprawe plastików wypowiadaj sie na forum: "calibrasuperauto.pl" lub "golf2supergti.pl" tam twoje forumowe trolowanie znajdzie i posłuch i odbiorców.
Pozdrawiam
_________________
Moj garaż! Steyr 6x4 Mój:D
Sprzedany:(
viewtopic.php?t=25120