Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 maja 2008, 4:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2008, 3:47
Posty: 23
GG: 0
Lokalizacja: Zyrardow

Witam.mam duzy problem z moja renia 440 E.tech. Silnik pobiera b.duzo oleju i dymi na bialo z wydechu.turbina po regeneracji i bez zmian,nadal dymi i sa ubytki oleju.czuc jednak ze mocy przybylo. nie ma wyciekow ani olej nie pojawil sie w paliwie,pneumatyce ukladzie chlodzenia.odma sucha i nie dymi.przebieg 850tys.km


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 gru 2007, 0:23
Posty: 109
GG: 10480858
Samochód: 440 dxi
Lokalizacja: Pniewy

Cytuj:
Witam.mam duzy problem z moja renia 440 E.tech. Silnik pobiera b.duzo oleju i dymi na bialo z wydechu.turbina po regeneracji i bez zmian,nadal dymi i sa ubytki oleju.czuc jednak ze mocy przybylo. nie ma wyciekow ani olej nie pojawil sie w paliwie,pneumatyce ukladzie chlodzenia.odma sucha i nie dymi.przebieg 850tys.km
Siema!
u mojego ojca w firmie jest tez magnumka tyle ze 430.One juz chyba maja to do siebie ze biora duzo oleju i kopcą bo w tej jest tak samo a przebieg ma podobny.A to ze mocy przybyło to chyba juz olej w silniku i dlatego, przynajmniej mi sie tak wydaje.

_________________
Uczeń Technikum Logistycznego ;)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2007, 17:39
Posty: 258
GG: 8732157
Samochód: srebrny
Lokalizacja: KaLIfornia

Cytuj:
Cytuj:
Witam.mam duzy problem z moja renia 440 E.tech. Silnik pobiera b.duzo oleju i dymi na bialo z wydechu.turbina po regeneracji i bez zmian,nadal dymi i sa ubytki oleju.czuc jednak ze mocy przybylo. nie ma wyciekow ani olej nie pojawil sie w paliwie,pneumatyce ukladzie chlodzenia.odma sucha i nie dymi.przebieg 850tys.km
Siema!
u mojego ojca w firmie jest tez magnumka tyle ze 430.One juz chyba maja to do siebie ze biora duzo oleju i kopcą bo w tej jest tak samo a przebieg ma podobny.A to ze mocy przybyło to chyba juz olej w silniku i dlatego, przynajmniej mi sie tak wydaje.
Ja mamE-techa 440 z 2001r. i nie kopci... Pusci dymek jak zapalisz zimnego i tyle. Jak kopci to moze sprawdz wtryski.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Kolego sprawdz a Turbine moze kupiłes trafna i to przez nia sie tak dzieje .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2008, 3:47
Posty: 23
GG: 0
Lokalizacja: Zyrardow

Witaj kolego.wlasnie w poludnie wrocilem z trasy.na 1130km dolalem 70l.oleju.a wczesniej dolewalem 5l.na 3mc.turbine regenerowal gosc z olawy.ma niezla opinie.po zamontowaniu bylo chyba ok.ale po 300km....swiata nie bylo widac! Bialo! [quote="Cycu"]Kolego sprawdz a Turbine moze kupiłes trafna i to przez nia sie tak dzieje .[/quote]


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2008, 3:47
Posty: 23
GG: 0
Lokalizacja: Zyrardow

Cytuj:
Kolego sprawdz a Turbine moze kupiłes trafna i to przez nia sie tak dzieje .
Cytuj:
Witaj kolego.wlasnie w poludnie wrocilem z trasy.na 1130km dolalem 70l.oleju.a wczesniej dolewalem 5l.na 3mc.turbine regenerowal gosc z olawy.ma niezla opinie.po zamontowaniu bylo chyba ok.ale po 300km....swiata nie bylo widac! Bialo!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

No to moim zdanie trzeba sprawdzic Turbine !!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 wrz 2008, 17:38
Posty: 6
GG: 354149
Samochód: SCANIA

kolego turbina jak pada lub juz padnie to bedzie ci wyrzucalo wode ze zbiorniczka wyrownawczego!!! ja to sie martwie ze u ciebie to moze byc inna sprawa cos z uszczelka pod glowice.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

koza874 widze, że nie masz bladego pojącia o mechanice. Co ma turbo do płynu w zbiorniczku wyrównawczym!!. Z tego co opisuje kolega to przyczyną może byś tylko turbo. które pobiera olej i poprzez intercoler podaje go na tłoki, spalanie tego oleju powoduje wydzielanie białego dymu. Zdejmij rurę łączącą turbo z intercolerem i zobacz czy nie jest w środku mokre od oleju, albo czy nie ma zaślimaczeń przy uszczelkach pod kolektorem ssącym. Przy E-techu mie ma możliwości aby olej dostawał się na tłoka poprzez oszkodzoną uszczelką pod głowicą, ponieważ kanał olejowy jest zbyt daleko od tłoka. Prędzej woda może się dostać.Jak tyrbo podaje tyle oleju co piszesz, bądziedsz musiał podjechać na serwis i sprawdzić czujnik cisnienia tyrbo, który znajduje się na kolektorze ssącym bo może byś zawalony olejem i podawać mylne dane a wtedy możesz mieć problemy albo z mocą, albo z paliwem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: