Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum. Bardzo zaciekawił mnie ten temat, pewnie dlatego że sam jeżdzę autotransporterem.
Podczas załadunków i rozładunków nie mam wiele czasu żeby sie rozglądać i przyglądać rozwiązaniom technicznym.
Mam pytanie a właściwie kilka pytań, kolega v8 napisał:
Cytuj:
...taki ciągnik jest dłuższy.Nic bardziej mylnego ,zwykła konfiguracja 4x2 i siodło wysuniete na sam koniec ramy , gdy auto ma być oddzielone od zabudowy gdy ta jest nawet załadowana stawiasz 2 łapy firmy jost i rozsprzeglasz konia od zabudowy jakby to byla naczepa...
1 Czy siodło na koniu nie jest demontowane do eurolohry ?
2 Czy można regulować wysokość balkonu nad kabiną , ewentualnie go zdemontować przy wysokim dachu ?
3 Konie są na różnych kołach i zawieszeniu, różna jest zatem wysokość ramy na której spoczywa zabudowa. Czy wysokość zaczepu przyczepy można rególować ?
4 Czy przewody powietrzne i hydrauliczne są na szybkozłączach ? Chodzi mi o wipinanie ciągnika.
5 Czy większość ciągników można dostosować do eurolohry ? Mam na myśli mocowanie zabudowy i napęd pompy.
Jeśli ktoś podzieli się doświadczeniem i wiedzą bedzie super.
Pozdrawiam wszystkich