Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 cze 2008, 11:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2008, 11:06
Posty: 2
GG: 7725560

Witam
Mam małe pytanie. Mianowicie... Posiadam autokar Scani z silnikiem Euro3 420KM, przebieg 550 000km. Jaki olej powinienem lać do niej? Mineralny, syntetyk, pół-syntetyk? Nie wiem jaki jest teraz zalany :| Nie mam żadnej karteczki, naklejki etc. Jakiej marki byście mi polecili? Dobry i jednocześnie tani ;)
I drugie pytanie: skrzynie mam 8-mio biegową na "opticrusie" i... co ile trzeba wymieniać olej w takiej skrzyni? Zauwazyłem że jest też przy skrzyni i na moście filtr. Je też trzeba wymieniać?
Trzecie pytanko: Na desce rozdzielczej na wyświetlaczu "komputera" wyświetla mi ciśnienie oleju w silniku i... mrugającą "konewkę oleju" Co może oznaczać te mruganie? Dodam że ciśnienie oleju jest w normie, nic sie nie zmienia przy mruganiu. Pomruga pare razy i przestaje.

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź!


Post Wysłano: 08 cze 2008, 11:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Trudno powiedzieć jaki uprzednio był olej w tym silniku.U nas wszystkie Scanie euro 3 leją półsyntetyk 10w40 a euro2 mineralny.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 15 cze 2008, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2008, 11:06
Posty: 2
GG: 7725560

Cytuj:
Trudno powiedzieć jaki uprzednio był olej w tym silniku.U nas wszystkie Scanie euro 3 leją półsyntetyk 10w40 a euro2 mineralny.
Dzięki!

Problem z "mrugającą konewką" minął po zmiania oleju na "10w40"


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: