Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 lip 2008, 0:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2008, 23:27
Posty: 29
GG: 0

mam wyjeta turbine , wyczuwalny jest spory luz , rura dolotowa do interculera jest mokra od oleju
czy jest to oznaka kunczacej sie turbiny ,
czy wiecie jakie sa sposoby na sprawdzanie turba .


Post Wysłano: 05 lip 2008, 3:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

a co tu sprawdzac jesli masz spore luzy i na dodatek olej w ukladzie to
raczej nic z niej . udaj sie na gielde badz do jakiego punktu i wymien
na regenerowana za doplata ... bo zakup nowej raczej sie nie kalkuluje
no chyba ze chesz podnies wartosc volva o 10% :P
sami mielismy tak sam sytuacje z sprezarka w F-ce
zarl silnik olej po odkreceniu i wymianie pan na gieldzie
nawet jej przyjac nie chcial na wymiane - tak wychustana
PS. pamietaj przed zalozeniem sprezarki nowej na silnik zalej ja olejem[waleczek]

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 05 lip 2008, 16:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
mam wyjeta turbine , wyczuwalny jest spory luz , rura dolotowa do interculera jest mokra od oleju
czy jest to oznaka kunczacej sie turbiny ,
czy wiecie jakie sa sposoby na sprawdzanie turba .
Sposoby są , ale raczej nie do przeprowadzenia na podwórku. Poza ciśnieniem oczywiście. Luz na wałku wyczuwalny jest zawsze, bo jest on "centrowany" ciśnieniem oleju.Jeśli jest na tyle duży że spreżarka powoduje duże zużycie oleju, to należy ją na pewno naprawić lub wymienić.

_________________
ego


Post Wysłano: 05 lip 2008, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2008, 19:44
Posty: 57
GG: 0

Nigdy nie bierz regenerowanej turbosprężarki. Chyba że chcesz kupić w takim stanie jak twoja tylko wypiaskowaną i umalowaną. To zwykli naciagacze za te pieniądze co oni robią te regeneracje to może tylko kupić uszczelniacz na wałeczek a co tu mówić o łożysku itd. Znam z własnego doświadczenia sprężarka po roku od wymiany rozleciała sie dodatkowo częsci kawałki poszły w dolot. Dlatego jak ktoś wyżej pisał gość od regeneracji na giełdzie ogląda co chcesz mu zdać bo często oni nic w nich nie robią. Jak się rozleci nigdy nie odda Ci kasy tylko ewentualnie w okresie gwarancji wymieni na drugą może lepszą moze taką samą zobaczysz nigdy nie oddają gotówki nie licząc twojego czasu i roboty.


Post Wysłano: 05 lip 2008, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2008, 19:44
Posty: 57
GG: 0

zapomniałem dodać kolego ostatnio zmieniał turbo w FL10 360 km u sudera za nowe turbo Holseta zapłacił ok 2300. wydaje mi się że do F12 byłoby taniej bo do FL przeważnie częsci są droższe. Zapytaj też w serwisie niedawno była promocja że oddajesz starą a na nową był jakiś duży rabat. pozdr


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: