Strona 8 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1023 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: dd
Post Wysłano: 30 kwie 2008, 17:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:05
Posty: 26
GG: 6661597

Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?


Tytuł: Re: dd
Post Wysłano: 01 maja 2008, 18:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2008, 15:41
Posty: 2
GG: 2105903

Cytuj:
Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?
Jest 12V i 24v zależy w którym gniazdku. Takich gniazdek jest 3 jedno przy kierownicy a 2 na dole kokpitu mniej wiecej na srodku kabiny.


Tytuł: Re: dd
Post Wysłano: 01 maja 2008, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:05
Posty: 26
GG: 6661597

Cytuj:
Cytuj:
Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?
Jest 12V i 24v zależy w którym gniazdku. Takich gniazdek jest 3 jedno przy kierownicy a 2 na dole kokpitu mniej wiecej na srodku kabiny.
chudy4x4 .Bardzo dziękuję za odpowiedź.Szeeeeerokości życzę. :D


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 20 maja 2008, 13:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 22:37
Posty: 13
GG: 0
Lokalizacja: Hungary

Post Wysłano: 28 maja 2008, 14:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 maja 2008, 22:44
Posty: 2
GG: 3007414

Witam wszystkich :)
Mam pytanie czy nie ma ktoś może instrukcji obsługi do
Mana TGA 41.480 8x6 i czy nie orientujecie się ile może kosztować zmiana języka w komputerze pokładowym?


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 07 cze 2008, 11:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lut 2007, 2:23
Posty: 80
Lokalizacja: Elbląg

Cytuj:
Witam wszystkich :)
Mam pytanie czy nie ma ktoś może instrukcji obsługi do
Mana TGA 41.480 8x6 i czy nie orientujecie się ile może kosztować zmiana języka w komputerze pokładowym?
Kolego w Pruszczu Gd. zmiana języka coś w granicach 600zł.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 07 cze 2008, 23:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 maja 2008, 22:44
Posty: 2
GG: 3007414

Dzięki za info dzwoniłem do serwisu pod Tarnowem to też ta sama cena 600 + VAT.

Szukam dalej instrukcji obsługi jak by ktoś posiadał bardzo bym prosił o udostępnienie.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 09 cze 2008, 9:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 18:37
Posty: 113
GG: 0

Koledzy a ja mam takie pytanko czy był robiony MAN TGA V8 ??? bo tutaj tak przejrzałem i nie znalazłem.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 09 cze 2008, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2006, 12:30
Posty: 323
GG: 8924601
Lokalizacja: Ryki

Nie nie był. Silniki V8 zastosowane są dopiero w Manach TGX.

_________________
- MAN F2000 Evo 410
- MAN TGA 430
- DAF XF95 430


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 09 cze 2008, 17:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2007, 18:19
Posty: 24

Cytuj:
Nie nie był. Silniki V8 zastosowane są dopiero w Manach TGX.
A wiec 660 konny motor w Tga jest szescio cylindrowy ?


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 09 cze 2008, 17:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2007, 11:11
Posty: 301
GG: 0

Silnik MANa TGA o mocy 660KM ma V10 :wink:


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 09 cze 2008, 19:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2006, 12:30
Posty: 323
GG: 8924601
Lokalizacja: Ryki

Dokładnie tak jak mówi Piotrekk.
Silnik o mocy 660 koni ma V10 o pojemności 18 litrów i stosowany był głównie w ciągnikach balastowych oraz samochodach pożarniczych czy wojskowych ;)

_________________
- MAN F2000 Evo 410
- MAN TGA 430
- DAF XF95 430


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 07 lip 2008, 15:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2008, 13:49
Posty: 31
GG: 10337426
Samochód: Jelcz/Audi S6
Lokalizacja: Kraków

Ja tez jeździłem manem Tga tylko, że Betonomieszarką 369 KM 11 m3

_________________
Wciśnij F13, a wyświetli Ci się niespodzianka :)


Ostatnio zmieniony 25 lip 2008, 22:39 przez Milos, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 21 lip 2008, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2008, 15:00
Posty: 25
GG: 0

Jak jest z zapalaniem TGA 480 CR? Niektórzy twierdzą, że obraca dość długo około 4s inni zaś twierdzą, że palą na dotyk... Czy ktoś potrafi podać sensowną i prawdziwą odpowiedź na ten temat?


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 22 lip 2008, 13:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2006, 12:28
Posty: 106
GG: 12479927
Samochód: MAN TGL 12.240 LX
Lokalizacja: Trzcianka

Cytuj:
Jak jest z zapalaniem TGA 480 CR? Niektórzy twierdzą, że obraca dość długo około 4s inni zaś twierdzą, że palą na dotyk... Czy ktoś potrafi podać sensowną i prawdziwą odpowiedź na ten temat?
Każdy Common Rail tak pali... Taka ich przypadłość, nic nie zrobisz :)


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 22 lip 2008, 17:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2008, 15:00
Posty: 25
GG: 0

tak? tzn jak? :) około czterech sekund czy na dodtyk? :) ale mam nadzieje, że to pierwsze :)


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 23 lip 2008, 9:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2006, 12:28
Posty: 106
GG: 12479927
Samochód: MAN TGL 12.240 LX
Lokalizacja: Trzcianka

Cytuj:
tak? tzn jak? :) około czterech sekund czy na dodtyk? :) ale mam nadzieje, że to pierwsze :)
Tak to pierwsze, nasz TGL też pali ciężej niż inne auta ze starszymi silnikami :)


Post Wysłano: 24 sie 2008, 12:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sie 2008, 15:59
Posty: 17
GG: 0
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Na wstępie proszę o wyrozumiałość.Mam problem z przyciskiem/oma w TGA do menu ostawień na tablicy liczników ,ciężko chodził i go przedmuchałem powietrzem no i też sie chyba zakleszczył bo ciągle włącza mi się menu.
Po pierwsze jak rozebrać tablice liczników to wygląda jak by było na zatrzaskach może mi ktoś poradzi jak to rozebrać żeby nic nie po urywać,Jak ktoś miał doświadczenia z tymi przyciskami to proszę o rade!!


Ostatnio zmieniony 24 sie 2008, 16:32 przez Łukaszz, łącznie zmieniany 1 raz.
Tematy połączone.


Post Wysłano: 30 sie 2008, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 20:29
Posty: 1
GG: 6500000
Samochód: Vito 112CDI '00

Witam serdecznie
Zastanawiam się nad kupnem wywrotki i mam na oku kilka lecz najbardziej wpadł mi Marian z 2004...
Chciałbym się dowiedzieć jak jest z silnikiem w tym modelu i ogólnie co wadliwego może w nim się przytrafić?
wywrot MAN 26.363 TGA M z 2004roku

Ktoś jeździł na czymś podobnym?
pozdrawiam gorąco


Ostatnio zmieniony 30 sie 2008, 22:08 przez Łukaszz, łącznie zmieniany 1 raz.
Tematy połączone.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 wrz 2008, 9:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

jest taki kierowca w naszej firmie, który pierwsze kroki w transporcie międzynarodowym robił pod moim okiem w innej firmie jakieś 17 - 18 lat temu. do tej firmy przyjmowałem go jakieś 7 lat temu. jeździ na stałej trasie W-w - Bielefeld - W-w.
jeździ MAN-em TGA 19.410 XL z 2004 roku, 230tys. km przebiegu.
ostatnio wiózł w tamtą stronę 8.454 kg a z powrotem opakowania 1.094 km, zużycie 24,7l / 100km
regularnie przy ładunkach 15 - 18 ton ma zużycie 26-28l / 100km

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1023 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: