Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 lip 2008, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2008, 19:26
Posty: 2
GG: 0

witam, mam pytanie, chodzi o silnik kamaza, silnik był po remoncie, a jednak nadal kopci na niebiesko, ponoć musi się dotrzeć , jeśli tak to jak długo ?


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 8:20 przez Toreba, łącznie zmieniany 2 razy.
Nazwa tematu zmieniona.


Post Wysłano: 31 lip 2008, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lip 2008, 19:26
Posty: 2
GG: 0

jeszcze raz ponawiam pytanie, co jest z silnikiem kamaza po remoncie, który nadal kopci na niebiesko?


Post Wysłano: 31 lip 2008, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Jutro Ci odpowiem dokładnie na to pytanie, bo mam znajomego mechanika który robił kiedyś kapitalkę w Kamazie :mrgreen: Tylko jak możesz to podaj więcej szczegółów: co było robione, czy coś było regulowane, itd., itp.

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 31 lip 2008, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2008, 13:49
Posty: 31
GG: 10337426
Samochód: Jelcz/Audi S6
Lokalizacja: Kraków

Zobacz moze wtryski są źle dokręcone :D a jeśli chodzi o kamazy to zawsze tak jest bo kamaz jest ustawiony na takie docieranie ze bierze duzo oleju i to jest normalne :P ale sprawdź wtryski

_________________
Wciśnij F13, a wyświetli Ci się niespodzianka :)


Post Wysłano: 01 sie 2008, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Wtryski,pompa,zapłon,zawory.Z olejem w kamzie jest tak jak kolega wyzej napisał.


Post Wysłano: 03 sie 2008, 13:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2007, 20:09
Posty: 10
GG: 484629
Lokalizacja: Boguchwałowice

Witaj jak wiadomo każdy silnik po remącie musi się dotrzeć.Jeśli kamaz żar du żar dużo oleju to jest taka możliwość że to kopcenie powoduje olej w tłumiku który po czasie sie przepali.Przyczyną kopcenia mogą być uszczelniacze zaworowe a także prowadnice zaworowe.Jeśli wymieniałeś cały komplet(tłoki pierścienie i tuleje)to nic tam sie nie może dziać chyba że przy wkładaniu tłoka do tulej uszkodził sie pierścień to wtedy także będzie kopcił.


Post Wysłano: 04 sie 2008, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2008, 16:35
Posty: 42
GG: 0

U mnie było podobnie z silinikem w Jelczu 416. Też po kapitalce zaczął dymić na niebiesko, czego nie było przed remontem ;/. Problemem okazał się źle ustawiony zapłon.

_________________
MAN F2000 26.403 BDF viewtopic.php?f=44&t=14936
MAN M2000 14.264 viewtopic.php?f=44&t=15015&p=208187#p208187


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: