Cytuj:
Czy to będzie 'bezobsługowe' - czyli ustawiam sobie oś podniesiona i dokąd nie zmienia na oś opuszczona to ona bedzie sie unosiła po uruchomieniu ciągnika i opuszczała po jego wyłaczeniu ?
Nie zależnie czy ustawisz na oś podniesioną czy opuszczoną będzie np cały czas podniesiona nie zależnie czy ciągnik jest uruchomiony czy nie, może tak być że naczepa nie trzyma powietrza i gdy zejdzie powietrze to oś opadnie na dół
Hamulec postojowy czyli po prostu hamulec ręczny ciągniesz za czerwony grzybek do siebie i włączasz hamulec, aby wyłączyć go wciskasz ten grzybek.
Czarny grzybek aby wcisnąć musi być odłączony czerwony przewód od naczepy służy on do tego aby można np przestawić naczepę bez podłączania przewodów lub na warsztacie kiedy chcesz coś robić przy kołach lub hamulcach aby móc obracać ręcznie koło
Cytuj:
Czyli tak - na górnym możemy podłączyc manometr i diagnostycznie sprawdzić co tam słychać
Wszystkie te trzy złącza są do diagnostyki anie do podłączania węży np do pompowania kół
Cytuj:
w środkowym - hmm... czy to znaczy że moge tam podłączyć przewód pneumat. np. w celu na dopompowania koła, lub też zasilania klucza pneumatycznego ?
Nie tam podłanczasz manometr aby sprawdzić jakie ciśnienie dochodzi z ciągnika na zawór sterujący hamulcami w naczepie
Cytuj:
diagnostyka ABS - czyli jakiś data-port do podłączenia jakiegos komputerka ?
Tak jest to złącze do komputera diagnostycznego