Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 lis 2008, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 20:14
Posty: 1
GG: 0
Samochód: 35C15

Witam,
mam problem z odpaleniem samochodu. Gdy postoi dłuższą chwilę i ostygnie silnik to nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręci prawidłowo i po chwili zaczyna mrugać kontrolka wtrysków za nic nie odpali. Jednak gdy go za zciągnę to odpala natychmiast. Ostatnio został wymianiony zawór ciśnienia pompy wtryskowej. Sprawdzałem, że nie zapowietrza się silnik. Świeca płomnieniowa działa normalnie. Jest to silnik to 2,8 unijet 150KM na szynie commonrail z 2002r.

Prosze o pomoc.


Post Wysłano: 29 lis 2008, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2008, 18:17
Posty: 11
GG: 0

hey
Sprawa wydaje sie byc prosta. Z tego co piszesz to po prostu popmpa nie moze zbudowac cisnienia przy takich obrotach jakie daje rozrusznik. na zaciag pali, bo po prostu pompa ma wyzsze obroty, na samostart na pewno tez odpali. 99%, ze siadl ktorys wtryskiwacz, moze nawet nie jeden. Do rzeczy: zdejmujemy wygluszenia itp zeby dostac sie do wtryskiwaczy na pewno sa to Bosche zdejmujejmy z nich takie metalowe zabezpieczenia i wypinamy wezyki. Na pewno w ktorejs z cewek wtryskiwacza bedzie pelno ropy i to ten wtrysk jest walniety(moze pare), ale zeby byc pewnym robimy cos takiego: jedna osoba kreci rozrusznikiem a druga obserwuje wtryskiwacze z tegio z ktorego leci najwiecej ropy mozemy uznac za uszkodzonego. Przy obrotach rozrusznika ropa powinna byc ledwo widoczna. Do tego powinnismy miec przewody z menzurkami zeby dokladnie to okreslic ale coz.. Wyciagamy wtrysk dajemy do regeneracji i po sprawie. Zajmuje sie takimi sprawami. Jakby co to podbij na PW.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 30 lis 2008, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

a co jesli wtryskiwacze dobre straciłem nad taką usterką 2 dni


Post Wysłano: 30 lis 2008, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6326
Lokalizacja: Wrocław

pierwsze trzeba zdiagnozować przyczynę.

gdyby zawór nie trzymał w pompie i paliwo schodziło, byłyby też kłopoty przy odpalaniu na zaciąg, bo byłby zauważany czas nim paliwo zostanie podpomopwane do pompy wtryskowej.

moim zdaniem przyczyna jest taka:
zużyte są pierścienie i gładzie w tulejach cylindrowych.
w momencie odpalania zimnego silnika zimny olej uszczenia pierścienie i jest sprężanie, natomiast gdy silnik się rozgrzeje rzadki olej spływa do miski olejowej, nie ma ciśnienia w komorach spalania,a kompresja podczas pracy idzie na skrzynie kobrowo-tłokową.

sposoby sprawdzenia:
1. sprawdzić czy podczas pracy rozgrzanego silnika po odkręceniu korka wlewu oleju wydobywa się z niego siwy dym, czy tylko nieznacznie chlapie olej rozbryzgiwany wałkiem rozrządu i dźwigniekami zaworów.
2. sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym i gorącym silniku.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: