Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 gru 2008, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Witam wszystkich kierowców i znawców mechaniki.
Czy ma ktoś do udostępnienia instrukcje obsł. do TGA albo wyjaśnienie kontrolek na desce rozdzielczej???
Mam jeszcze jeden problem w Reni Premium 385. Ubywa mi płyn z układu chłodzenia. Nie mogę go namierzyć skąd wycieka. NA bloku, przewodach czy zbiorniku nie widać żadnej plamy. Czy ktoś mi może pomóc co jest? Oczywiście płyn nie dostaje się do silnika, bo sprawdzam codziennie stan oleju ( to była by uszczelka pod głowicą). Proszę o pomoc gg 7115517 albo na forum proszę.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 04 gru 2008, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2007, 13:21
Posty: 3
Lokalizacja: Rzeszów

Cytuj:
Witam wszystkich kierowców i znawców mechaniki.
Czy ma ktoś do udostępnienia instrukcje obsł. do TGA albo wyjaśnienie kontrolek na desce rozdzielczej???
Mam jeszcze jeden problem w Reni Premium 385. Ubywa mi płyn z układu chłodzenia. Nie mogę go namierzyć skąd wycieka. NA bloku, przewodach czy zbiorniku nie widać żadnej plamy. Czy ktoś mi może pomóc co jest? Oczywiście płyn nie dostaje się do silnika, bo sprawdzam codziennie stan oleju ( to była by uszczelka pod głowicą). Proszę o pomoc gg 7115517 albo na forum proszę.
Pozdrawiam
Równie dobrze płyn może dostawać się do kompresji i uciekać przez rurę wydechową ze spalinami

_________________
Darek


Post Wysłano: 09 gru 2008, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2008, 13:52
Posty: 22
GG: 0
Samochód: multipla

Co do renówki to u mnie był identyczny problem. Wszystkie przewody suche a płynu ubywało. Okazało się że uszczelka korka sparciała i pofałdowała się. Trzeba kupić nowy oryginalny korek zbiornika wyrównawczego i po bólu.


Post Wysłano: 12 gru 2008, 5:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

kolego kontrolek i symboli ktore stosuje fabryka man-a oraz pochodne jej -jest ponad 430.powiedz orientacyjnie o jakie ci chodzi.ewentualnie zrób zdjęcie. będzie prościej :mrgreen:

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Post Wysłano: 14 gru 2008, 16:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Kolego jak płyn chłodzący ubywa przez tłumnik to jaka może być tego przyczyna? Jak to zdiagnozować?

Koledzy jeśli chodzi o tą kontrolkę to jest ona koloru czerwonego, zapala się taka pompa. Kierowca mówił mi, że to o centralne smarowanie chodzi.Niedawno ładowałem i wierdził, że jest zapowietrzone. Szukałem przy butli jakiegoś klawisza do odpowietrzania i nic nie znalazłem. Pomóżnie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: