Chodzi mi o sterownik centralnego smarowania, który przełącznik jest od czasu podawania smaru, a który od ilości? I jak ustawiać na normalne użytkowanie?
Jeżeli masz instrukcje obsługo do scani to tam masz opisane jak ustawic bo to ustawia się W jakich warunkach auto pracuje ( w ruchu miedzynarodowym co 6h, krajowym co 4h, lokalnym co 2 h czy w warunkach ekstremalnychco 30 minut)Tak mam w manie a dawkowanie powinno się podobnie ustawiać
Dziwi mnie to,masło maślane.Jak zwiększysz częstotliwość smarowania,to i części dostaną więcej smaru.Ja miałem jedną regulację,częstotliwość załączania.Odkręcałem zaślepkę i w środku była jedna regulacja.Regulowałem na włączonym silniku,bo dopiero wtedy centralne działa.
_________________ "CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę