Może ktoś się orientuje co powoduje błąd w Renault Premium 385. Po podłączeniu komputera diagnostycznego występuje stały błąd: "ITC solenoid valve hydraulic or mechanic anomaly".
Z tego co rozumiem jest to jakiś zawór elektromagnetyczny lub coś z elektrycznym sterowaniem jakiegoś zaworu. Jednak nie wiem gdzie tego szukać ani od czego zacząć sprawdzanie.
To z tego co rozumiem coś z zasilaniem paliwa -pompa zasilająca?! Bo w samochodzie zapalała się kontrolka opisana w książce serwisowej jako test błędu ITC i samochód słabł. PO podłączeniu komputera wyskoczył ten błąd o którym pisałem wyżej i jest on zaznaczony jako błąd stały.
przestawiacz kąta wtrysku usterka mechaniczna lub hydrauliczna zasilanie paliwa do tego nic niema raczej ciśnienie oleju lub padniety przestawiacz można to na jakiś czas oszukaćpomysl jak
Witam, wiem ze odgrzewam kotleta strasznego, ale powiedz mi gdzie dostałeś tą część ten odśrodkowy regulator kąta wtrysku? Bo w mojej właśnie to wysiadło..
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 40 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę