Rejestracja:15 sie 2008, 16:08 Posty: 26
GG: 9287117
Samochód: MAN
Witam!!!
Jak to naprawdę jest z tym podpinaniem a dokładniej z kolejności podpinania przewodów. Najpierw elektryka, później kabel żółty a na końcu czerwony? Widziałem jak niektórzy podpinali najpierw czerwony potem żółty i było ok na egzaminie, teraz już nie wiem czy ważna jest kolejność i od którego najlepiej zacząć żółtego czy czerwonego?
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Cytuj:
Witam!!!
Jak to naprawdę jest z tym podpinaniem a dokładniej z kolejności podpinania przewodów. Najpierw elektryka, później kabel żółty a na końcu czerwony? Widziałem jak niektórzy podpinali najpierw czerwony potem żółty i było ok na egzaminie, teraz już nie wiem czy ważna jest kolejność i od którego najlepiej zacząć żółtego czy czerwonego?
Proszę o odpowiedzi, egzamin za 3 dni
Kolejność podpinania przewodów elektrycznych i pneumatycznych jest dowolna. Czyli np. elektryka, potem żółty, a następnie czerwony przewód pneumatyczny.
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Cytuj:
To jak podepnę najpierw elektrykę potem czerwony, a na końcu żółty to źle nie będzie??
WORD-u Kalisz nie znam, ale egzaminator może przerwać egzamin. Z rozmowy z paroma kierowcami i lektury Polskiego Trakera wiem, że najpierw podpina się żółty, a dopiero potem czerwony przewód. Czy najpierw podepniesz elektrykę, czy pneumatykę, to nie ma znaczenia.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
To jak podepnę najpierw elektrykę potem czerwony, a na końcu żółty to źle nie będzie??
Bedzie żle z punktu technicznego i bezpieczeństwa gdy podepniesz przewód czerwony przed żółtym odblokujesz hamulce w przyczepie. W odwrotnej kolejności najpierw zółty a potem czerwony nie doprowadzi do odblokowania hamulców w przyczepie przy zaciągniętym hamulcu postojowym w samochodzie
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Co do samej kolejności przewody elektryczne/pneumatyczne to powinien objaśnić sam egzaminator który na początku egzaminu omawia przebieg egzaminu przed wyjsciem na plac manewrowy
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Z tego co wiem o egzaminach w Kaliszu, to egzaminatorzy nic nie mówią na temat kolejności podpinania.
To napewno podłancza się przewody przy wyłączonym silniku, jeśli nie omawiają kolejności to podłanczaj tak jak ci będzie wygodniej z dojściem do podłączenia wtyczek
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę