Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: DAF Turbo Twin
Post Wysłano: 18 wrz 2005, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

Pierwszy model został zbudowany na potrzeby rajdy Dakar w roku 1986
Wyposażony w dwa silniki rzędowe 6 cylindrowe o pojemności 11.6L i mocy ponad 500 kM każdy. Napęd przekazywany z każdego silnika po przez oddzielną skrzynie biegów na most napędowy. Zastosowano hamulce tarczowe wentylowane z dwoma zaciskami na tarcze Zawieszenie to resory piórowe i po dwa amortyzatory na kolo Rozwijał prędkość maksymalną ponad 200 km/h
Obrazek
W na rajd w roku 1988 powstały modele Turbo Twin X! i X2 zmotywowani zeszłorocznym sukcesem załogi liczyły na zwycięstwo w klasyfikacji generalnej jednak po serii wypadków w której zginoł członek załogi Kees van Loevezijn zespół wycofał się z rywalizacji a ciężarówki Turbo Twin nie wystartowały już nigdy później
Obrazek
Konstrukcja została rozwinięta i powstał model Turbo Twin II wystartował w rajdzie Dakar w roku 1987 i zajął zdumiewające 11 miejsce w klasyfikacji generalnej oraz zwyciężył w klasie ciężarówek
Obrazek

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 22 paź 2005, 17:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2005, 13:49
Posty: 92
GG: 0
Lokalizacja: Nowy Targ

Czemu w kabinie się dzą 3 osoby :?: Myślałem, że jeździ się w dwuosobowej ekipie: kierowca + pilot...


Tytuł:
Post Wysłano: 22 paź 2005, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2005, 12:07
Posty: 57
Lokalizacja: Łabędy!!

Bo Jest tesz ZAstępca Kierowcy bo przecież on jest Do Rajdów Paryż Dakar A tam sie jedzie cały dzień i noc


Tytuł:
Post Wysłano: 22 paź 2005, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2005, 18:22
Posty: 304
Lokalizacja: się biorą dzieci??

A mi się zdaje że trzech kierowców jest bo jak takie bydle się zakopie w takim piachu to potem trudno takim wyjechać i pewnie dwie osoby zajmują się wykopywaniem i podkładaniem specjalnych podkładów pod koła a kierowca robi swoje, ale tylko mi się tak wydaje. :roll:

_________________
4 8 15 16 23 42 EXECUTE


Tytuł:
Post Wysłano: 23 paź 2005, 18:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 paź 2005, 23:35
Posty: 40
Lokalizacja: Niderlandy

Obrazek
Obrazek
I took this pictures in November 2001 at the DAF Museum in Eindhoven. There are all the Jan de Rooy Dakar trucks till the X1.

_________________
Klick here for a Dutch truck picture forum / Holenderskie forum ze zdjêciami samochodów ciê¿arowych.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 gru 2005, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2005, 17:30
Posty: 43

Cytuj:
W na rajd w roku 1988 powstały modele Turbo Twin X! i X2 zmotywowani zeszłorocznym sukcesem załogi liczyły na zwycięstwo w klasyfikacji generalnej jednak po serii wypadków w której zginoł członek załogi Kees van Loevezijn zespół wycofał się z rywalizacji a ciężarówki Turbo Twin nie wystartowały już nigdy później
Image
A wydarzylo sie to podczas jednego z wielu ciezkich odcinka ,na jednej z muld daf prowadzony przez Kees van Loevezijn wyskoczyl i w czasie spadania pekl amortyzator poprzez co daf kilkakrotnie dachowal ,nie wytrzymala klatka oslaniajaca kabine ,kabina zostala doszczetnie zniszczona ,powodem czego Pilot zalogi zginal na miejscu

_________________
Man 10-223 Pomoc Drogowa


Post Wysłano: 04 lut 2009, 12:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

O ile się nie myle to trzecią osobą w kabinie jest mechanik


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: