dzięki wielkie. jestem już umówiony. jeszcze takie jedno pytanie nie ma ktoś zdjęć z opisem , gdzie znajdują się dane wlewy pod maska pojazdu renault midlum bo słyszałem ze coś takiego jest ale się doszukać nie mogę
Z MANem jest taka zabawa że tylne koła są równo z burtą i dużo prościej się robi zatoczkę.
Przy MIDLUMce trzeba wziąźć margines błędu ponieważ koła są lekko schowane.
@bob89
Nic się nie martw, wszystko Ci Jarek albo Piotrek pokaże, wytłumaczy co pokazać, jak wycofać, kiedy się zatrzymać
Daj znać jak będziesz po pierwszej jeździe na palcu
Z MANem jest taka zabawa że tylne koła są równo z burtą i dużo prościej się robi zatoczkę.
Przy MIDLUMce trzeba wziąźć margines błędu ponieważ koła są lekko schowane.
@bob89
Nic się nie martw, wszystko Ci Jarek albo Piotrek pokaże, wytłumaczy co pokazać, jak wycofać, kiedy się zatrzymać
Daj znać jak będziesz po pierwszej jeździe na palcu
To nie zależy w dużej mierze od burty czy coś czy koła są schowane czy nie są schowane tylko od wysięgników lusterek. A tak poza tym patent z patrzeniem na koła jest beznadziejny i do bani. Jak dobry instruktor to pokaże jak się robi to bez patrzenia na te głupie koła.
Ja tam osobiście na słupki cofałem, jak się tył ustawił na wysokości słupków to kręciło się na maxa w prawo aż drugi słupek wyjawił się zza tyłu pojazdu, następnie prosto, jak się pojawił słupek na wysokości prawego lusterka to na maxa w lewo i auto wchodziło jak złoto, ew jedna korekta dla pewności i miodzio.
Nie ważne jak, ważne żeby wjechać i na krawężnik nie najechać
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę