Strona 1 z 6 [ Posty: 114 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Iveco Trakker
Post Wysłano: 15 lut 2007, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Nowy TRAKKER zapewne jeszcze lepiej się spisuje niż poprzednik z serii EURO. Do nowego modelu przewidziano dwa silniki CURSOR8 i 13 o mocach 270, 310, 350, 380, 440 i 480 koni mechanicznych, skrzynie biegów po przez 9 do 16 łącznie Z EURO TRONIC.. Układy jezdne zaczynające się od 4x2 do 8x8, tak jak większość producentów oferuje w tej klasie ciężarówek. Kabiny SA takie jak w STRALISIE AT i AD, czyli krotka oraz dwie sypialne ze standardowym niskim dachem oraz wysokim. Pojazd IVECO TRAKKER to ciężarówka do wielu zadań począwszy od pojazdów zaopatrzenia w ciężkich warunkach po ciężkie zestawy do przewozu ładunków nienormatywnych. Jest także wersja jako ciężki ciągnik siodłowy do ładunków nienormatywnych o mocach 480 lub 500 koni mechanicznych.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 lut 2007, 16:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ładnie wyglądają te masywne ciągniki balastowe.Iveco od dawna w sektorze ciężarówek budowlanych i tych lżejszych bardzo dobrze sobie radzi i sądzę że ten model podniesie dość dobrą pozycję w nim IVECO...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 21 lut 2007, 16:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Kolego Łukasz ten model jest od kilku lat na rynku i teraz szanujący się koncern ma ciężkie ciągniki siodłowe, ciągnik balastowy ciągnie ciężkie przyczepy oprócz tego ma balast na sobie. Nawet Rosjanie już maja KAMAZA do 120 ton.


Post Wysłano: 21 lut 2009, 21:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 18:55
Posty: 67
GG: 1
Lokalizacja: Slovakia

Post Wysłano: 22 lut 2009, 18:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2009, 15:27
Posty: 77
GG: 0
Samochód: osobówka
Lokalizacja: Przedmieścia Krakowa

http://www.filmy-tvbrawo.pl/filmy-16-4- ... 20440.html

obejrzyjcie

_________________
Jak przyjdzie ochota to i pies kota, wyłomota


Post Wysłano: 22 lut 2009, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Pojeżdżiłby takim sprzęcikiem.Jest jeszcze filmik z Iveciem 8x8 http://www.filmy-tvbrawo.pl/filmy-16-16 ... r_8X8.html .Ale chyba dużo firm w polsce nie ma tego pojazdu w swoim parku maszynowym.

_________________
:]


Post Wysłano: 01 mar 2009, 1:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2007, 0:05
Posty: 272
GG: 7218297
Samochód: xf106
Lokalizacja: CB

Kolego bardzo duza firm posiada trakkera w gamie swoich pojazdów , przekonuje bardzo czesto do niego niska cena w porównianiu do konkurencji


Post Wysłano: 01 mar 2009, 9:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Z tego co wiem u nas w Lublinie jeżdzi może z 7szt Trakkerów,a reszta co Scanie i Volva.Macie może jakieś fotki Trakkerów z polskich firm :?: .Ja postaram się za jakiś czas dorzucić pare fotek :D .

_________________
:]


Post Wysłano: 07 mar 2009, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Cytuj:
Trakker prezentowany na tym filmie jeżdzi u mnie w firmie :) Był brany jako pojazd testowy, miał przejechane 25000km i miał niecałe pół roku. Po testach miał uszkodzony podnośnik kabiny, wózki między mostami-wyciek oleju, Paka się nie podnosiła bo był zawór uszkodzony. Wszystkie awarie były usunięte w serwisie w ramach gwarancji.

Koledzy dlaczego w trakkerach po zimie ręczny nie hamuje na wszystkie koła??
Spotkał się może ktoś z takim czymś?? W firmie są 3 Trakkery i we wszystkich podobna sytuacja, m in w opisanym powyżej. Pozdrawiam


Post Wysłano: 08 mar 2009, 10:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Pierwszy raz kolego słysze o takim problemie w Trakkerze :( .Z którego roku są te iveco,masz może ich foto :?: .I w jakiej konfiguracji są :?: .

Obiecane fotki:
Obrazek

Obrazek

_________________
:]


Post Wysłano: 08 mar 2009, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Konfiguracja 8x4. Jeden z nich to ten sam co w tym filmie 2005r, a dwa pozostałe to grudzień 2006. Na przeglądzie wykazało że na ręcznym z czterech kół jedno nie hamuje wcale. Jedno z nich zostało przyprowadzone wczoraj z serwisu, ale nie chcieli powiedzieć co było tego przyczyną. Powiedzieli tylko że to nie wina zaworów. na fakturze też nic z tym związane nie było.


Post Wysłano: 14 mar 2009, 20:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .

_________________
:]


Post Wysłano: 14 mar 2009, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Wszystko zależy od tego w jakich warunkach chcesz go użytkować.
Jeżeli głownie po utwardzonym terenie i na drogach to 8x4 wystarczy.
Jeżeli jakieś strome podjazdy i luźne podłoże to 8x8.

Jak chcesz więcej informacji odezwij się na PW.


Post Wysłano: 14 mar 2009, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Co do mocy, to Euro 3 440KM jest OK. Eoro 4 410KM- muł niesamowity w konfiguracji 8x4. Jezeli auto będzie używane na utwardzonych drogach to 8X4, a jak tylko jakies błotka to 8x8.


Post Wysłano: 15 mar 2009, 0:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Co do mocy, to Euro 3 440KM jest OK. Eoro 4 410KM- muł niesamowity w konfiguracji 8x4. Jezeli auto będzie używane na utwardzonych drogach to 8X4, a jak tylko jakies błotka to 8x8.
Kolego Marcinos skąd ta opinia, że 410KM to muł?
W jakim sensie, że wolny czy słaby?
410KM to wystarczająca moc dla 8x4 w Trakkerze.
Pozostaje kwestia przełożenia tylnego mostu.


Post Wysłano: 15 mar 2009, 10:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

A jak sprawuje się Trakker 8x8 z silnikiem euro-4 o mocy 450KM :?: .

_________________
:]


Post Wysłano: 15 mar 2009, 11:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A w jakiej konfiguracji napędowej opłaca się kupować trakkera i z jaką mocą silnika :?: ,oraz może ktoś podać wady i zalety tego pojazdu :?: .
Co do mocy, to Euro 3 440KM jest OK. Eoro 4 410KM- muł niesamowity w konfiguracji 8x4. Jezeli auto będzie używane na utwardzonych drogach to 8X4, a jak tylko jakies błotka to 8x8.
Kolego Marcinos skąd ta opinia, że 410KM to muł?
W jakim sensie, że wolny czy słaby?
410KM to wystarczająca moc dla 8x4 w Trakkerze.
Pozostaje kwestia przełożenia tylnego mostu.
Opinia z tąd że dwa tygodnie temu jeżdziłem takim. Słabizna niesamowita, widzi wszystie górki. Z 440 bez porównania.


Post Wysłano: 15 mar 2009, 12:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
Opinia z tąd że dwa tygodnie temu jeżdziłem takim. Słabizna niesamowita, widzi wszystie górki. Z 440 bez porównania.
Kolego to jest sytuacja związana z tym jednym, konkretnym autem. Nie uogólniaj.
Jak pisałem wcześniej może to być kwestia przełożenia tylnego mostu.
Może jest tam dobrane szybkie przełożenie tylnego mostu.
Jest jeszcze kwestia tego ile to auto miało na sobie ładunku.
Jak miał nawalone ze dwadzieścia kilka ton (tylko mój domysł) to nie dziwmy się,
że był wolniejszy. Normalnie powinien przewozić ok 17t.


Post Wysłano: 15 mar 2009, 22:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Opinia z tąd że dwa tygodnie temu jeżdziłem takim. Słabizna niesamowita, widzi wszystie górki. Z 440 bez porównania.
Kolego to jest sytuacja związana z tym jednym, konkretnym autem. Nie uogólniaj.
Jak pisałem wcześniej może to być kwestia przełożenia tylnego mostu.
Może jest tam dobrane szybkie przełożenie tylnego mostu.
Jest jeszcze kwestia tego ile to auto miało na sobie ładunku.
Jak miał nawalone ze dwadzieścia kilka ton (tylko mój domysł) to nie dziwmy się,
że był wolniejszy. Normalnie powinien przewozić ok 17t.
Widzę kolego że jesteś najmądrzejszy, więc kup sobie Trakkera z silnikiem 410 i 450 i szybko się przekonasz że mam rację. Nie zależnie od ładunku, po przejechaniu kilku kilometrów od razu widać różnice.
Sytuacja jest związana nie z jednym tylko z trzema Trakkerami i 440 idzie jak burza a 410 zostają daleko w tyle. To nie jest raczej kwestia przełożenia.

Dla porównania nowy Stralis 420KM Euro 4 wymięka przy EuroStarze 420KM o 13 lat starszym.


Post Wysłano: 16 mar 2009, 17:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Wiesz kolego, stwierdzasz oczywiste fakty, że Trakker z silnikiem 450KM jest mocniejszy od tego z silnikiem 410KM. Trudno żeby było inaczej.
Wcześniej pisałeś, że jeździłeś Trakkerem 410KM i że był słaby. Slaby w porównaniu z czym?. Bo wiele takich aut jeździ w takiej właśnie konfiguracji (410KM, 8x4) i zdają swój egzamin.

Starałem się wyjaśnić, że jest to tylko Twoje subiektywne odczucie albo są inne obiektywne przyczyny takiego stanu rzeczy.
Ale w obliczu argumentu, że 410KM jest słabszy, bo 450KM jest mocniejszy, nie zostaje mi nic innego jak zapewnić Cię, że 450KM jest na pewno słabszy od 500KM. :>


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 6 [ Posty: 114 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: