Też udało mi się pozytywnie zaliczyć egzamin. Początek to płyny - po lewej za kabiną płyn chłodzący i olej, po prawej przy schodku pasażera spryskiwacz. Potem światła i tu mały zonk - pstryczek p/mgłowego okazał się przyciskiem, a dodatkowo nie mogłem znaleźć kontrolki na tablicy. Ze stresu po naciskałem ten przycisk kilka razy i idę patrzeć - nie ma. Wróciłem do kabiny wyłączyłem i włączyłem ponownie św mijania i raz nacisnąłem przycisk p/mgłowych. Oświeciły się
Gdy oznajmiłem, że przystępuję do sprawdzenia świateł stop i cofania egzaminator polecił przygotować się do jazdy. Obawiałem się cofania w rękawie - spora część kursantów oblewa nie dojeżdżając tyłem do końca pasa. Przed ruszeniem wybrałem więc punkt na pace (3 oczko plandeki) pokrywający się z przerywaną linią 1 metra.
Trasa egzaminacyjna jak w załączniku, czas jazdy ok 45min (korasy)