Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 kwie 2009, 18:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Cytuj:
Nie kolego, to że Ty tak robisz nie znaczy, że tak samo jest w przypadku innych. Jest masa firm, w których oszczędza się auta bo właściciele mają świadomość tego, że taniej jest wykonać jeden kurs więcej niż stracić kilkadziesiąt wtedy gdy auto będzie musiało stać na warsztacie.
Takie firmy są, ale po drugiej stronie ODRY:)) Nie ma bata żeby w polsce czteroska nie była przeładowana. Chyba ze tylko u Ciebie się patrzy na ładowność. U nas Kielecka firma Robiła przy budowie Indesitu, to aż im się przez burty przesypywało! Nowe Iveca są strasznymi mięczakami. Komputery wariują, opony się nierówno zdzierają-ząbkowanie od zewnętrznej strony. Duży plus jedynie za komfort jazdy i widoczność.


Post Wysłano: 26 kwie 2009, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:06
Posty: 35
Lokalizacja: Łódź

Ale te 32 tony to DMC określona w przepisach i dotyczy dróg publicznych i ma za zadanie nie doprowadzić do niszczenia dróg itp. A "wytrzymałość" pojazdu na obciążenia określa DMC techniczna i ona zazwyczaj w przypadku Iveca wynosi 41 tony, wiec z obliczeń (41-15(masa własna) wynosi że przy ładunku około 26 ton nic nie powinno się dziać złego.


Post Wysłano: 23 maja 2009, 9:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 maja 2008, 18:59
Posty: 13
GG: 0

Ładowanie po 17 ton na 4 ośki to śmiech na sali!!! Takie auta są przygotowane na ładunki 30 tonowe!!! A Ty Marcinos chyba trafiłeś na kijowe egzemplarze ;]


Post Wysłano: 14 lip 2009, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Iveco kolejny raz dało dupy!!! Pomijając to, że co tydzień pęka któreś pióro resoru w Trakkerach(może to być wina przewoźnika) , nie można dostać konkretnego pióra tylko trzeba kupić cały resor za 7000 (a to już nie nasza wina)!!! Te resory czteropiórowe są jakieś felerne, zwykłe są o wiele lepsze.


Post Wysłano: 15 lip 2009, 12:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Kolego do dupy to wam się trafił egzemplarz tego auta.Bo jakoś mam paru kolegów co jeżdżą Trakkerami i im nic się nie dzieje.Wiadomo raz na jakiś czas coś tam się popsuje,ale żeby aż tak się psuło jak wam kolego to nie.

_________________
:]


Post Wysłano: 16 lip 2009, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

To że auta sa do dupy to trudno, ale części zamienne to wielki problem!!
Na resor czekać dwa tygodnie aż z Turynu przyjdzie to lekka przesada :(


Post Wysłano: 17 lip 2009, 9:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Zrób kolego fotki tego auta jak możesz :D .

_________________
:]


Post Wysłano: 28 lip 2009, 15:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
To że auta sa do dupy to trudno, ale części zamienne to wielki problem!!
Na resor czekać dwa tygodnie aż z Turynu przyjdzie to lekka przesada :(
Mieszasz kolego.
Jak już to Ci mogą resor wysłać z Hiszpanii, tam produkują Trakkery, pod Madrytem albo z Uhlm w Niemczech, tam Iveco ma swoją drugą fabrykę ciężkich aut.

Poza tym nie wierzę Ci w to, że nie jest dostępny od ręki w kraju, no góra 2 dni, biorąc pod uwagę czas dostawy.


Post Wysłano: 28 lip 2009, 17:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

Mój tata 5lat temu jezdził IVECO eurotrakker z roku coś koło '90
Silnik V8 chłodzony powietrzem,(piękne brzmienie,2 kominy puszczone do góry) skrzynia zf18,
Napęd 8x4,blokada mostów.W terenie szedł jak burza,żółwi bieg-i powolutku powolutku się wygrzebywał.
Miał dość szybkie przełożenie bo kiedyś dla testów sprawdzone to poszedł ponad 110 (poszedł by jeszcze ale lepiej nie ryzykować.

Jeżdząc po niepublicznych drogach miał nierzadko doładowane po 30ton;] ale dawał rade.

Kabina umocowana na sztywno,tyle co fotel kierowcy na poduszce...mój niestety był na sztywno więc pierwsze wrażenia z jazdy..niezapomniane-fajnie jak w kombajnie.

Ogólnie auto nie do zajechania,wytrzymałe.Dobrze go wspominam.
Jak znajdę to dorzucę fotę.


Post Wysłano: 28 lip 2009, 20:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
To że auta sa do dupy to trudno, ale części zamienne to wielki problem!!
Na resor czekać dwa tygodnie aż z Turynu przyjdzie to lekka przesada :(
Mieszasz kolego.
Jak już to Ci mogą resor wysłać z Hiszpanii, tam produkują Trakkery, pod Madrytem albo z Uhlm w Niemczech, tam Iveco ma swoją drugą fabrykę ciężkich aut.

Poza tym nie wierzę Ci w to, że nie jest dostępny od ręki w kraju, no góra 2 dni, biorąc pod uwagę czas dostawy.
Nie ważne czy to Hiszpania czy inne USA. Ważne że resor przysłali 3 dni temu i czekaliśmy na niego 11 dni nie licząc weekendu.

Olej z mostu leci od roku. Wyciek był robiony w serwisie raz na gwarancji i raz po gwarancji. Teraz zrezygnowaliśmy z naprawy bo po pierwsze mało wycieka a po drugie pełnia sezonu i nie firma nie moze sobie pozwolić na odstawienie auta do serwisu.
Pocieszające jest to, że Dwa Trakkery z trzech od dwóch miesiecy chodzą prawie bez awarii :) Pozdro


Post Wysłano: 05 sie 2009, 17:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Kolego z jaką mocą są te trakkery i który rocznik :?: .

_________________
:]


Post Wysłano: 06 sie 2009, 20:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Rocznik 2006 i 410 koni EURO 4. (słabiutkie są),. Wymiękają przy silnikach EURO 3 o podobnej mocy.


Post Wysłano: 15 sie 2009, 11:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 18:55
Posty: 67
GG: 1
Lokalizacja: Slovakia

Post Wysłano: 17 sie 2009, 18:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
Rocznik 2006 i 410 koni EURO 4. (słabiutkie są),. Wymiękają przy silnikach EURO 3 o podobnej mocy.
410KM i 1900 Nm to słabiutki? :lol:

Tak wiem, zaraz mi udowodnisz, że 450KM jest mocniejszy, a 500KM to nawet jeszcze bardziej. (gdzieś to już wcześniej od Ciebie czytałem)

Kolego śledzę twoje posty już od jakiegoś czasu i nie przypominam sobie żebyś cokolwiek dobrego nt. Iveco napisał, mimo tego że inni często udowadniali Ci, że racji nie masz.
Spraw nam przyjemność i zrób to chociaż raz. :wink:


Post Wysłano: 18 sie 2009, 20:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

A co dobrego mozna napisać o samochodzie który ma 80 000 przebiegu i już są wycieki. Jelcz był mniej awaryjny!!!
Czytasz moje posty i nie rozumiesz tego co czytasz :lol:
Wiadomo że 450 jest mocniejszy- to logiczne. Ja mówię że 410KM EURO 3 jest mocniejszy od 410KM EURO4.


Post Wysłano: 20 sie 2009, 18:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
Czytasz moje posty i nie rozumiesz tego co czytasz :lol:
Rozumiem tylko tyle, że jesteś tu jedynym narzekającym w tym temacie :>


Post Wysłano: 20 sie 2009, 22:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Bo w tym temacie większość wypowiadających się tylko widziała albo słyszała, że takie samochody istnieją. Ewentualnie ktoś się kawałek przejechał.


Post Wysłano: 04 paź 2009, 14:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

Koledzy co może być przyczyną tego,że w dwóch naszych Trakkerach 2006r ręczny hamuje tylko na jedno koło??? Jest to wina może jakiegoś zaworu??


Post Wysłano: 11 lis 2009, 10:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Fotki Iveco Trakker 450 8X8 :D .

Obrazek

Obrazek

_________________
:]


Post Wysłano: 21 lut 2010, 17:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Cytuj:
Czytasz moje posty i nie rozumiesz tego co czytasz :lol:
Rozumiem tylko tyle, że jesteś tu jedynym narzekającym w tym temacie :>
Wiekszego teoretyka nie czytalem od Ciebie juzladnych pare lat na wszelakich forach. Wyglada na to ,ze prenumerujesz trucker'a i lecisz po czystych danych z tabelek.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: