Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lip 2009, 16:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2009, 16:42
Posty: 1
GG: 0
Samochód: cummins

Witam wszystkich mam do Was wielką prośbę czy ktoś może mi udzielić informacji na temat możliwości modernizacji silnika z normą euro 2 na normę euro 5 jest to silnik nowy bez przebiegu zamontowany w samochodzie produkcji koreańskiej cummins B 210-20.
Może zna ktoś firmę która się tym zajmuje? i jaki to są koszta?
Z góry serdecznie dziękuje
Piotr 609807483


Post Wysłano: 16 lip 2009, 19:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cena tej modernizacji przekroczy 100 razy wartość silnika o ile jest wogóle możliwa.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 16 lip 2009, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 paź 2008, 15:02
Posty: 152
GG: 5839699
Samochód: tabaluga ^
Lokalizacja: Przemków/głogów DK 12

Pierwsze słysze o takowej modernizacji.Moim zdaniem jest to niemożliwe.

_________________
#IRC


Post Wysłano: 16 lip 2009, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Znajomy chciał przerobić Euro2 na Euro3 i dał sobie spokój. Już nie pamiętam o co tam chodziło, ale gra nie warta świeczki!


Post Wysłano: 16 lip 2009, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

jedyna możliwość modernizacji to sprzedać stare auto kupić nowe, najmniej kosztowne i najbardziej pewne.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 16 lip 2009, 23:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Volvo przerabia silniki D12C z E2 na E3 a te młodsze serie z E4 na E5. Nawet jest chyba ogłoszenie na stronie Volvo-Trucks Polska. A jak reszta? Ja nie wiem.

EDIT: Link do broszury Volvo :arrow: http://www.volvo.com/NR/rdonlyres/29D2A ... oszura.pdf

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Ostatnio zmieniony 17 lip 2009, 0:25 przez Borek, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 17 lip 2009, 0:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Koszt założenia tzw. filtra cząsteczek stałych by z Euro 2 uzyskać Euro 3 to ok. 5 tys. euro.Minimalnie poniżej.

_________________
ego


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

No i teraz przelicz sobie kiedy inwestycja Ci sie zwroci :lol:
Ciekawe czy samochod wytrzyma do tego czasu ?


Post Wysłano: 23 lip 2009, 22:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

Cytuj:
Volvo przerabia silniki D12C z E2 na E3 a te młodsze serie z E4 na E5.
Jakby robili jeszcze E3 na E4, to stosując trzy mody mielibyśmy E2 -> E5. :lol:

_________________
---


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: