Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lut 2008, 16:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2007, 15:40
Posty: 73
Lokalizacja: śląsk

ciekawy jestem ile Ci spali ta Premiumka 385 i po jakich trasach będzie jeździć?


Post Wysłano: 02 lut 2008, 20:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2007, 20:58
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków/Koszyce

trasy: małopolska i województwa ościenne (fajna robota bo codziennie w domu) , spalania to jeszcze nie mierzyłem :D


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2009, 12:06
Posty: 14
GG: 0
Samochód: PREMIUMKA 385

witam, widze, ze niektórzy walczyli już z elektroniką w premiumce...w mojej 97 rok 385 od jakiegos czasu zaświeca sie także "amplituda" z tym, ze:
-jest koloru czerwonego - nie żóltego jak na schemacie powyższym,
-no i jest ona w pozycji na wyśw. B1 - a nie B6 !
-a zaświeca się przeważnie podczas jazdy z ładunkiem (jak daje w gaz). po zgaszeniu motoru i spokojnej jeżdzie na pusto problem nie występuje...
Premiumka smiga z wywrotką "w koło komina". A jeszcze jedno... czy włączonej klimie czujecie spadek mocy? u mnie jest coś takiego.... czekam na jakies sugestie... :) pozdrowienia


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

jeżeli chodzi o kontrolke to czy pomarańczowa czy czerwona to oznacza to samo.jeżeli chodzi o twój przypadek to stawiam ze masz niepełne wyprzedzenie konta wtrysku które jest sterowane ciśnieniem oleju.aby to zdiagnozować trzeba podłączyć kompa i zrobić test itc.wstepnie powinieneś po przekręceniu na zapłon słyszeć cykanie przez okolo 10 s. to słychać elektrozawór który steruje tym wyprzedzeniem..jeżeli go słychać to jest oki.a dawno kolego wymieniałeś olej w silniku? może być również tak ze olej stracił już właściwosci i wyprzedzenie nie jest pełne...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2009, 12:06
Posty: 14
GG: 0
Samochód: PREMIUMKA 385

...a więc jest tak:
na cykanie zaworka nie zwrocilem uwagi ale zrobie to,(a gdzie się znajduje ten zawór jakby nie cykał?)
jezeli chodzi o olej pilnuje przebiegów jeżdze na STATOIL - przebiegi ok. 25 tys. km. no i jest tak, ze po zaswieceniu kontr. zgasze silnik i za chwile go uruchomie (jade dalej) gasnie i niekoniecznie musi sie znowu zapalic...
i jeszcze jedna sprawa : fisiuje mi czujnik ciśn oleju przy zimnym silniku pokazuje 0,0 po rozgrzaniu ciśn jest już ok. na wolnych ok. 2 atm, na obrotach 5-6 atm. czy to może być powiązane? a tak wogole to można na tej kontrolce jechać? bo na wyświetlaczu zaświeca się STOP ,żeby nic nie popiep....?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

zaworek jest pod pompą wysokiego ciśnienia ...taki czarny okrągły przykręcany dwoma śrubami 6mm na imbusy...możnaby go odkręcić i przeczyścić siteczko na jego końcu ale jeżeli oleju pilnujesz to raczej bez sensu.jeżeli z tym ciśnieniem oleju w rzeczywistości jest oki tak jak piszesz a szwankuje tylko czujnik to nie jest powiązane...możesz na tym jeździć bo nic więcej się nie popsuje tyle ze kontrolka będzie się coraz częściej zapalała i wyprzedzenie będzie coraz gorsze co ma wpływ na moc i spalanie.jak wszystko wychodzi ze jest ok to ja bym zaryzykował zalanie go gęstszym olejem( tyle żeby był gęstszy w temperaturze pracy) albo rozglądnięcie sie za kolem itc. ale zanim to pasowałoby podłaczyć komputer i zrobić test wyprzedzenia aby potwierdzić przypuszczenia i sprawdzić czy może jednak coś z elektryką nie szwankuje bo jest jeszcze kilka czujników...aha i koniecznie po podłączenu kompa radze sparametryzować sterownik itc bo to czasem pomaga a zeby to zrobić trzeba znać numer silnika MIDR..... który jest na tabliczce przy silniku pozdro

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: