Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 sie 2009, 23:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2009, 21:04
Posty: 3
GG: 0

Witam kolegów.

Mam problem z Manem F2000 rocznik 2000. Auto odpala ale silnik strasznie przebiera i nie równo pracuje, a z rury wydobywa się biały dym. Podejrzewam wtrysk sterujący, tak więc mam prośbę czy możecie podpowiedzieć jak go sprawdzić?? Diagnoskop pokazuje usterkę o kodzie 24 fmi 161


Post Wysłano: 13 sie 2009, 9:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Sygnał napięcia jeśli wyższy od 280mV, a rezystancja wewnętrzna czujnika 65 -160 Ω. Pamiętaj żeby mierzyć to w miarę dobrym miernikiem bo te najtańsze mają dużą tolerancję. A najpewniejszy sposób to komputer.
I jeszcze jedno pytanie nie zakładałeś w nim ostatnio imobilaisera albo alarmu??


Post Wysłano: 13 sie 2009, 10:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2009, 21:04
Posty: 3
GG: 0

Samochód nie ma żadnych takich "udziwnień" jeżeli chodzi o oporność pomiędzy dwoma pinami które wychodzą spod pierwszej pokrywy głowicy była 106-108 omów (miernik troszkę lepszy). Podłączyłem komputer błąd jest nazwany "Start wtrysku - Wartość zbyt wysoka (kod 24 fmi 161)". Moje podejrzenie też padło na czujnik początku wtrysku co jest w pompie ale nie miałem jak go zmierzyć.


Post Wysłano: 13 sie 2009, 19:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

objawy wskazują na uszkodzone przewody bądz cewkę przestawiacza kąta wtrysku w pompie , sprawdz przewody od pompy do kabiny , przewody w skrętce kolory czerwony z czerwono-białym i czarny z czarno białym lub zgnita wtyka wiązki wchodzącej od silnika do kabiny


Post Wysłano: 16 sie 2009, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

kolego radził bym ci sprawdzic cała wiazke .... miałem podobny problem i wina była wiazka pokazywał zla wartosc temperatury wody paliwa czujnika doładowania i tego wtrysku czujnika przesuniecia iglicy....


Post Wysłano: 17 sie 2009, 9:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

nawet jeśli odłączysz wtrysk i czujniki temp to nie będzie takich objawów że wali białym dymem i nierówno pracuje . Nie ma regulacji kąta wtrysku .


Post Wysłano: 29 sie 2009, 0:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2008, 20:57
Posty: 66
GG: 0

Sprawdź złącze od pompy. Złącza pod maską.

Mam do sprzedania taki wtrysk.

_________________
Elektronika Samochodowa
Grzegorz Kosowski
506 428 888
http://www.elektronika.sos.pl


Post Wysłano: 29 sie 2009, 13:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Link do tematu - ostatni post

Podejrzewam że problem z tą samą wtyczką. Jeśli nie, to spróbuj docisnąć wszystkie wtyczki w okolicy pompy paliwa.
Miałem 2 dokładnie takie same przypadki i wystarczyło ruszyć wtyczką która wchodzi do pompy paliwa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: