Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 wrz 2009, 13:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2007, 12:39
Posty: 18
GG: 0
Samochód: Tatra 815 Kamaz 5511
Lokalizacja: Lublin

witam,
Potrzebuję schemat oraz wymiary części(uszczelniaczy) zestawu naprawczego dla rozdzielacza (zaworu hydraulicznego przy ramie) sterującego podnoszeniem skrzyni. Zawór jest sterowany pneumatycznie.

Zanim rozbiorę chcę wiedziec jak wygląda środeki i czy części da się dokupić co by nie zostać z ręką w nocniku :)
W sklepach nie znalazłem zestawu naprawczego, a tylko regenerowane zawory. :/

W miarę możliwości proszę o skan strony z katalogu.
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 23 lis 2009, 13:05 przez DaroMc, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 29 wrz 2009, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 11:09
Posty: 67
GG: 0
Samochód: TATRA TERRNo1
Lokalizacja: Nowy Sącz

Ten zawór jest dość ciężko zregenerować, dlatego nie występuje w katalogu Tatry. Osobiście polecam kupić nowy zawór. Może i nie jest tani ale postarczy na dobrych kilka lat. Byle to tylko nie była chińszczyzna.


Post Wysłano: 29 wrz 2009, 22:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2007, 12:39
Posty: 18
GG: 0
Samochód: Tatra 815 Kamaz 5511
Lokalizacja: Lublin

hmmm... tochę szkoda. Zawór ogólnie działa tylko prawdopodobnie puściły uszczelnienia przy tych tzw głowiczkach i olej dostaje sie do układu pneumatyki.
Czy ktoś rozbierał ten zawór?


Post Wysłano: 30 wrz 2009, 0:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Ja to rozbieralem tylko dosc dawno temu - nie za bardzo pamietam jak to wygladalo :/
Pamietam tylko ze pomiedzy segmentami zaworu byly takie male oringi.
Rozebrac zawor nie jest problem - zajmuje to kilka minut - chyba 4 nakretki M8 i gotowe. Do tego na bodajze imbusy sa mocowane pokrywki od "sterowania" - tu trzeba uwazac aby srub nie pourywac.
Troche wiecej czasu zajmuje wyjecie samego zaworu z samochodu ze wzgledu na sredni dostep.
Wszystko zalezy jaki masz ten zawor - bo byly mniejsze (tansze) tylko na wywrot kipra samochodu, a byly wieksze (drozsze) z dodatkowym wyjsciem na przyczepe.


Post Wysłano: 30 wrz 2009, 10:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2007, 12:39
Posty: 18
GG: 0
Samochód: Tatra 815 Kamaz 5511
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
pokrywki od "sterowania"
Niestety, nie mogę zdjąc tych pokrywek. Tak jakby coś je trzymało.(obracają sie lekko ruszają ale nie chcą zejść) podważałem, podłączałem powietrze i nic. Dlatego potrzebuję schematu.


Post Wysłano: 17 paź 2009, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2007, 12:39
Posty: 18
GG: 0
Samochód: Tatra 815 Kamaz 5511
Lokalizacja: Lublin

problem rozwiązany.
Głowiczki trzeba było zdjąć "na siłę". aluminum bardzo się utleniło i zablokowalo tłoczki. Po wymianie uszczelniczy wszystko wróciło do normy :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: