Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 sie 2009, 17:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

MAN TGA D2866 WYCIE OEJU Z ODMY 3-4LITRY ZA DZIEN
-CISNIENE W CYLINRACH 30
-NIE DYMI
-MA SILE


Ostatnio zmieniony 30 sie 2009, 18:59 przez eRKaZet, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie piszemy wielkimi literami, wyłącz Caps Locka.


Post Wysłano: 30 sie 2009, 19:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

wyciek z odmy jest możliwy tylko w jednym wypadku: kiedy kompresja idzie na miskę olejową (przez pierścienie - do wymiany komplet tuleja cylindrowa, pierścienie tłoki).

ciśnienie w cylindrach mierzone na zminym silniku będzie poprawne ponieważ zimny olej uszczelnia pierścienie. jednak kiedy się rozgrzeje jest wydmuchiwany przez miskę olejową do odmy.

nie będzie widać dymu z rury ponieważ olej wychodzi odmą.

czy ma siłę? pojęcie względne trzeba by zbadać na hamowni.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 30 sie 2009, 20:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2009, 20:04
Posty: 10
GG: 9151637

Jak wspomniał kolega kompresja idzie do miski, koszt naprawy około 3500 zł + części z dojazdem. Więcej na www.dmgarage.pl


Post Wysłano: 31 sie 2009, 3:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

auto 30tys przebiegu


Post Wysłano: 31 sie 2009, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 11:09
Posty: 67
GG: 0
Samochód: TATRA TERRNo1
Lokalizacja: Nowy Sącz

mam to samo w Scani R 500, serwis powiedział - to jest NORMA!!!!!
Zamknąć układ, wstawić odrzutnik oleju!. Powtarzam tak mi doradził serwis autoryzowany.


Post Wysłano: 01 wrz 2009, 16:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Najpierw należałoby zmierzyć sprężanie na wszystkich cylindrach.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 01 wrz 2009, 17:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

1 cylinder pekniety pierscien olejowy
3 cylinder pekniety pierscien kompresij
30 tys km ladnie man :shock: :shock:


ale czy przez jeden pierscien bedzie tak wyrzucal olej przez odme 3-4 litry za 12godz wywrotka??


Post Wysłano: 18 paź 2009, 9:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

wymiana pierscieni nic nie pomogla
-wydaje sie dla mnie ze glowice na redgen bym oddal ale niemam gdzie .
moze sa jakies inne sposoby sprawdzenia???


Post Wysłano: 18 paź 2009, 20:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 11:09
Posty: 67
GG: 0
Samochód: TATRA TERRNo1
Lokalizacja: Nowy Sącz

a może to turbina?


Post Wysłano: 27 paź 2009, 18:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2009, 18:16
Posty: 16
GG: 0
Samochód: NIVA

6sta głowica je*****a
-pewnie silnik przegrzany.


Ostatnio zmieniony 27 paź 2009, 23:30 przez regan, łącznie zmieniany 1 raz.
Posty muszą być pisane poprawnym językiem!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: