Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lis 2009, 12:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Mam pytanie do osób jeżdżących TGA, ile zużywały Wam oleju?
Nasz na 23tys kilometrów zużywa calutki olej jaki tylko ma i non stop musimy dolewać. Serwis nie znajduje żadnych wycieków lub innych niepokojących rzeczy a mimo tego samochód bierze olej jak głupi.

Może jest to normalne? Lub ewentualnie wiecie co może to powodować?

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 22 lis 2009, 13:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

A turbina nie bierze oleju ? Auto nie kopci ?


Post Wysłano: 22 lis 2009, 13:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

To jest najdziwniejsze bo samochód nie stracił mocy, turbina sprawdzona i jest czysta, nie dymi w ogóle nie ma żadnych widocznych jak i odczuwalnych zmian a olej jednak znika.

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 22 lis 2009, 14:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Sprwdzaliście filtr paliwa czy czasem pompka paliwa przez uszczelniacz nie ciągnie oleju do paliwa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 22 lis 2009, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Pompka była wymieniana z 2 miesiące temu bo właśnie "brała" olej ale to w osuszaczu wtedy zostawały po nim ślady i dymił a teraz nic takiego się nie dzieje.
Jest to bardzo dziwne bo brak jakichkolwiek śladów a olej znika :/

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 22 lis 2009, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2009, 20:45
Posty: 63
GG: 0
Samochód: volvo F 12

Jeśli w osuszaczu pojawia się olej to najpierw sprawdziłbym kompresor


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: