Wczoraj we Wrocławiu odbyła sie prezentacja nowego modelu i miałem okazję przejechać się 480 konnym egzemplażem w kabinie Topline, wyposażonym w Opticruise i obsługiwanym bez pedału sprzęgła. Na codzień jeżdze roczną Highline i stwierdzam że w nowym modelu jest jeszcze ciszej, ponadto zastosowano podobny system jak w Actrosie, który przytrzymuje nam hamulce gdy chcemy ruszyć pod górke. Auto można zamawiać ale w Polsce u klientów pokaże się w nowym roku.
Ta dolna rozciągana leżanka jest jeszcze nie dostępna.
Rejestracja:04 maja 2009, 14:34 Posty: 162
GG: 0
Samochód: na baterie
niema jak to lift ,teraz scania nabrała agresywności ,wcześniej była taka pozaokrąglana i delikatna,z głupoty zapytam jeśli ktoś się orientuje czy lift będzie też w serii G i P? , czy tak jak volvo zostawiło FM-ke po staremu
Scania ma fabryki w 6 państwach na świecie: Francji, Holandii, Polsce, Szwecji, Rosji, Brazylii i Argentynie (łącznie z fabrykami autobusów, silników okrętowych etc.).
_________________ Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!
Mnie dziwi w sumie, że Volvo ostatni raz dostało ITOY w 2000, a teraz po wypuszczeniu 700 i po lifcie kabiny mieli spore szanse, bo myślę, że było jednym z kandydatów do tegorocznego tytułu po przegranej w tamtym roku z Actrosem
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Mnie dziwi w sumie, że Volvo ostatni raz dostało ITOY w 2000, a teraz po wypuszczeniu 700 i po lifcie kabiny mieli spore szanse, bo myślę, że było jednym z kandydatów do tegorocznego tytułu po przegranej w tamtym roku z Actrosem
zgadzam się w 100%, ale jak widać doceniony został inny Szwed
Scania ma fabryki w 6 państwach na świecie: Francji, Holandii, Polsce, Szwecji, Rosji, Brazylii i Argentynie (łącznie z fabrykami autobusów, silników okrętowych etc.).
W Polsce produkowali kiedyś ciągniki ale teraz już tylko produkują autobusy fabryka w Słupsku.
Szczerze wątpię, spójrz na rozwiązanie kierunkowskazów chociażby w FH czy TGA, też są umieszczone w podobnym 'rejonie' i też odstają, a nikt nie narzeka na to zbytnio. Wiadomo, zdarzają się różne sytuacje, ale nie sądzę, by była to jakaś zmora nowej serii Scanii R
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Moje wrażenia: Scania była kiedyś najpóźniej wprowadzającą zmiany marką wśród złotej siódemki producentów. Teraz mnie zaskoczyła bo myślałem, że z 5 lat się nic nie zmieni. A tu proszę.
- Ładniejszy grill
- wysuwana leżanka
- super rozwiązane wnętrze
- lepsze wskażniki
Ale, mamy XXI wiek i np w Renault Magnum czy MB Actros udało się osiągnąć płaską podłogę. Jednak pozostali jakoś nie potrafią do tego poziomu dojść. Trochę Iveco Stralisem zrobiło coś w podobnie ale nie do końca. Myślałem, że nowa Scania uraczy nas już tą radością płaskiej podłogi w kabinie ale niestety.
_________________ I Was Born To Be A Truck Driver.
B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 27 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę