Strona 14 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1623 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 sty 2010, 16:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
No tak firanki to nie jest lepsza robota od chłodni. Musisz przeczuwać te plandekę i to w zimie i zapinać te pasy. Jak ktoś już dostanie chłodnię to po 2-3 miesiącach już się przyzwyczai to nie zmieni pracy na coś innego jak chłodnia. :)
To zależy, generalnie kierowcy chłodni chwalą sobie sposób pracy, ale raczej nikt nie zaprze się, że nie zmieni pracy na nic innego, z powodów ekonomicznych. Szczerze, gdybym miał dostać wymiernie większą pensję za te spinanie pasów, to podjąłbym się tego, bo nie jest to szczególnie uciążliwe. Rzeczywiście, kiedyś, gdy trzeba było rozbierać całą plandekę do załadunku dachem sprawiało to jakiś problem, dziś, gdzie przy sprawnej naczepie wystarczy przesunąć "harmonijkę" tyczką nie można mówić o jakimś super wielkim nakładzie pracy ;)

To wszystko zależy od człowieka, każdy lubi coś innego. Chociaż nie da się odmówić chłodni łatwości załadunku i rozładunku ;)

Co do minusów, nie wiem czy u was też, ale w moim środowisku, często słyszałem o niekompletnych ładunkach (wiadomo, rybka to pożądany towar), więc trzeba przykładać dużą wagę do kontrolowania stanu rzeczywistego, z tym, co jest w papierach ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 09 sty 2010, 21:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2008, 21:05
Posty: 390
GG: 5236488
Samochód: ŁOPEL
Lokalizacja: GRUDZIADZ

Cytuj:

Co do minusów, nie wiem czy u was też, ale w moim środowisku, często słyszałem o niekompletnych ładunkach (wiadomo, rybka to pożądany towar), więc trzeba przykładać dużą wagę do kontrolowania stanu rzeczywistego, z tym, co jest w papierach ;)
ja dodam do minusów zmorę kierowców chłodni-wiszące półtusze :mrgreen:


Post Wysłano: 09 sty 2010, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

Co do tych półtusz to tylko mycie potem chłodni z krwi, tłuszczu, odłamków kości i te długie załadunki często. Co do chłodni to jeszcze agregat, jeszcze w zimie ujdzie, ale w lecie jak coś się załaduje i trzeba schłodzić to tak buczy :)

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Post Wysłano: 09 sty 2010, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Cytuj:

Co do minusów, nie wiem czy u was też, ale w moim środowisku, często słyszałem o niekompletnych ładunkach (wiadomo, rybka to pożądany towar), więc trzeba przykładać dużą wagę do kontrolowania stanu rzeczywistego, z tym, co jest w papierach ;)
ja dodam do minusów zmorę kierowców chłodni-wiszące półtusze :mrgreen:
No, ale w tym przypadku nie każdy się z tym "użera" ;)

W1 Damian - raczej myślę, że chodzi tu o gibające się mięcho na zakrętach, aniżeli mycie ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 09 sty 2010, 23:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 20:54
Posty: 64
Lokalizacja: NORGE

Cytuj:
.... dopiero pod koniec wakacji wyczaiłem parking na którym szło stanąć wyłamując się pod kątem 90 stopni w stosunku do naczepy - prawie idealna cisza :D i błogi sen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Wybacz badys ale nie mogłem się powstrzymać .
Podobno najlepszym sposobem jest - się jeszcze wypiąć i stanąć za naczepą na noc :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
http://www.youtube.com/user/skoli1?feature=guide


Post Wysłano: 09 sty 2010, 23:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 21:41
Posty: 349
GG: 997
Samochód: służbowy

Cytuj:
Cytuj:
.... dopiero pod koniec wakacji wyczaiłem parking na którym szło stanąć wyłamując się pod kątem 90 stopni w stosunku do naczepy - prawie idealna cisza :D i błogi sen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Wybacz badys ale nie mogłem się powstrzymać .
Podobno najlepszym sposobem jest - się jeszcze wypiąć i stanąć za naczepą na noc :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
wypiąć tak ale stanąć 3-4 metry przed naczepą :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: aby się nie obudzić i nie mieć ani towaru ani naczepy
krótko bo krótko ale ciągałem bardzo starą chłodnię, w której agregat naprawdę robił ogromne larmo. ładowaliśmy frytki w czwartek rano w Belgii , a rozładunek zawsze w Goteborgu w niedzielę - połowa naczepy i druga połowa w poniedziałek. Nawet będąc przyzwyczajonym do ryku za kabiną - przy tym agregacie nie dawałem rady. :mrgreen:

_________________
Lubię SCANIĘ - jeżdżę VOLVO ale naprawdę uwielbiam - ACTROSY - wyprzedzać
. . .161DT300. . . . . . . . . . . . . .161ETZ300. . . . . . . . . . . . . .161OD300. . .

zabrali mi VOLVO dostałem "ROBURA" teraz mnie wszyscy wyprzedzają


Post Wysłano: 10 sty 2010, 1:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Co do jazdy hakówką to faktycznie trzeba myśleć podwójnie.Woziłem zarówno półtusze na hakach jaki szynki na ''choinkach''.Z moich obserwacji lepiej się jezdzi z tymi szynkami bo towar jest trochę niżej podłogi a na hakach praktycznie pod samym sufitem wisi.Na początku ciężko się przyzwyczaić do bujania kabiny przy prawie każdej zmianie biegu jak przy hamowaniu i trzeba dużo bardziej uważać na zakrętach,rondach...Co do myjni to są i plusy bo często można coś ''zarobić''.We Włoszech kolejek na myjni raczej nie było,ale w Danii dość często.A co do hałaśliwości agregatu to na szczęście coraz więcej firm podczas dłuższego przestoju pod rozładunkiem daje możliwość podłączenia się pod prąd.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 10 sty 2010, 14:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Przy zwłokach najgorsze jest to jak w lato załadują Ci ciepłe, na dworzu + 30 a temperaturę musisz zbić do 0. Wtedy idzie ogłuchnąć. A najlepsze jest jak wjedzie się w rajke na parkingu i zaraz 3-4 gości w odstępach minutowych z pytaniem czy stajemy na długą pauze. Mnie osobiście dobrze się jeździło z trupami. Najgorsze były tylko dość mocne koleiny i wysepki. reszta ok.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 11 sty 2010, 21:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 kwie 2008, 18:25
Posty: 264
Samochód: Jelcz
Lokalizacja: Międzyzdroje

Bardzo dziękuje koledzy za wszystkie informacje, na pewno wszystkie ciekawe postaram się zamieścić w pracy. Jeszcze pytanie odnośnie zakazów, jak to jest uregulowane, czy chłodni nie obowiązują żadne zakazy świąteczne, temperaturowe? Jak to jest uregulowane w Polsce i na zachodzie.

_________________
Tu 5 sekund, tam 10 sekund i masz godzinę

Poepen in de broek?


Post Wysłano: 11 sty 2010, 22:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Bardzo dziękuje koledzy za wszystkie informacje, na pewno wszystkie ciekawe postaram się zamieścić w pracy. Jeszcze pytanie odnośnie zakazów, jak to jest uregulowane, czy chłodni nie obowiązują żadne zakazy świąteczne, temperaturowe? Jak to jest uregulowane w Polsce i na zachodzie.
To zależy co przewozi, jeśli towary świeże, jak warzywa czy owoce itd, to nie obowiązuje ich zakaz. Zresztą - z tego co pamiętam temat był poruszany już, chyba nawet w tym temacie ;)

Dziennik Ustaw Nr 147, poz. 1040 z 2007 roku <- tutaj znajdziesz dokładną listę pojazdów wyłączonych z zakazów ruchu dla DMC powyżej 12T (w Polsce).

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 11 sty 2010, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Zakazy nie obowiązują, wtedy, gdy wieziemy określone (na wcześniejszych stronach znajdziesz) na liście towary. W praktyce w Polsce wystarczy abyś miał od 0 do +8 i wszelkie służby przymykają oko.


Post Wysłano: 11 sty 2010, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Zakazy nie obowiązują, wtedy, gdy wieziemy określone (na wcześniejszych stronach znajdziesz) na liście towary. W praktyce w Polsce wystarczy abyś miał od 0 do +8 i wszelkie służby przymykają oko.
Czemu Ty kolego już po raz któryś piszesz, że obowiązują przepisy ale nie trzeba się do nich stosować bo coś tam można robić po swojemu albo coś innego można olać? Więcej szkody takie porady czynią jak pożytku. Jak sobie ktoś siądzie na auto i będzie ciągał chłodnie a w niej mrożonki to sobie może nawet z otwartymi drzwiami w lato w Hiszpanii jechać. Ale jak ktoś pyta o konkrety którymi ma zamiar się posłużyć w jakiejś tam publikacji czy młody kierowca to nie pisz mu takich rzeczy. Ja rozumiem, że przepisy sobie a życie sobie ale samemu trzeba się o tym przekonać i wyrobić własne mechanizmy z nimi postępowania.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 12 sty 2010, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Napisałem jak to wygląda w teorii i praktyce, a to w jaki sposób to wykorzysta to jego sprawa. Staram się ludziom ułatwiać i dzielić się doświadczeniami, w sposób życiowy podchodzić do tej roboty, a zakazy temperaturowe na pewno takie nie są...


Post Wysłano: 03 lut 2010, 17:48

witam zamieszczę tutaj moje pytanie aby nie tworzyć niepotrzebnego zaśmiecania forum pytanie dotyczy chłodni są może spedycje dla chłodni mam namyśli tu coś w rodzaju spedycja LKW WALTER firanki i plandeki ale czy wy znacie spedycje dotyczące chłodni będę wdzięczny za informacje na ten temat
pozdrawiam


Post Wysłano: 03 lut 2010, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
witam zamieszczę tutaj moje pytanie aby nie tworzyć niepotrzebnego zaśmiecania forum pytanie dotyczy chłodni są może spedycje dla chłodni mam namyśli tu coś w rodzaju spedycja LKW WALTER firanki i plandeki ale czy wy znacie spedycje dotyczące chłodni będę wdzięczny za informacje na ten temat
pozdrawiam
Z LKW Walter też możesz brać ładunki na chłodnie, zarówno w jedną stronę jak i całe kółka.


Post Wysłano: 03 lut 2010, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

LKW Walter ma mało ładunków chłodniczych, teraz trochę ich mają ze względu na niskie temperatury, które szkodzą niektórym towarom. Masz Thermo-Traxs, DLS albo HCS.


Post Wysłano: 03 lut 2010, 22:51

Martin mam na myśli tak jak znaną spedycją odnośnie ładunków na firankę lub plandekę jest LKW WALTER czy jest spedycja która zajmuje się ładunkami na chłodnie tylko i wyłącznie
Cytuj:
Thermo-Traxs, DLS albo HCS.
kolego to są spedycje które dają typowe ładunki na chłodnie??


Post Wysłano: 03 lut 2010, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Thermo-Traxs nie wiem (z tego co po nazwie widzę, to raczej specjalizują się w chłodniach), ale DLS ma swój specjalizowany wydział, przewóz żywności i DLS Food Logistics (tak się dokładnie nazywa) daje ładunki głównie na chłodnie. HCS obsługuje i firany, i chłodnie.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 03 lut 2010, 22:57

Bajzel za słowa wyjaśnienia pozdrawiam :D


Post Wysłano: 03 lut 2010, 23:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Nie ma problemu, tutaj możesz zapytać na forum o chłodnicze frachty od DLSa, bo jeździł tutaj ktoś z chłodnią od nich.

Co do HCS to ja słyszałem same niepochlebne opinie, ale dotyczyły firanek, więc może na chłodniach jest inaczej - może JoHn wie coś na ten temat :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 14 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1623 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: