Offline
Użytkownik
Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN
Fakt, że wszystkie te biegi nie działają wynika z tego, że ich koła zębate są osadzone na tym samym wałku i tutaj trzeba szukać przyczyny. Pewno coś się uszkodziło... możliwe, że wodzik/i (ten główny jest wspólny dla tej części biegów), może (cogorsza) coś się stało z całym wałkiem lub jego łożyskami... synchronizatory są blokujące więc jeśli z jakiś przyczyn prędkości kół zębatych się nie wyrównują to włączenie biegu jest niemożliwe.
Mówisz że to tylko opór i nie da się biegu po prostu włączyć? A nic nie zgrzyta itp.?
Nie ma innej możliwości jak to rozebrać i zobaczyć o co chodzi... chociaż... w zasadzie to tylko 8 biegu szkoda:)
_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!