Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 mar 2010, 10:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2009, 12:25
Posty: 1
GG: 0
Samochód: DAF

Witam mam Volvo FH12 na pompo-wtryskach wcześniej pojawiał się błąd ciśnienia układu paliwowego, wymieniłam pompkę paliwa, zawór zwrotny i nie pali na zimno za żadne skarby, baterie nowe więc to nie ich wina. Może ktoś z szanownych kolegów coś podpowie.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 11:40
Posty: 10
GG: 0

Jeżeli wymieniałeś baterię i pompke paliwa to nie mam pojęcia co to może byc.. A jaki rocznik tego Volvo?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

To może problem leży w tych częściach które wymieniłeś?

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 17 mar 2010, 1:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Nie ma innego volvaFH jak na pompowtryskach.Trochę mało opisujesz auto i usterkę ,aby cokolwiek ci doradzić.


Post Wysłano: 21 mar 2010, 14:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Cytuj:
... wymieniłam pompkę paliwa, zawór zwrotny i nie pali na zimno ...
Nie wiem jak w Volvie ale w dafie jest możliwość zamontowania zaworu zwrotnego w odwrotnej pozycji tzn. pod prąd.


Post Wysłano: 21 mar 2010, 15:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Typowa usterka dla volva to awaria mechanicznej pompy paliwa (pompa zębata) padnie simmering w pompie i się zapowietrza przez co nie podaje paliwa na pompowtryski tylko ciągnie olej zamiast ropy. Sprawdz czy w przewodach paliwowych niema śladu oleju silnikowego jeśli są to pompa do wymiany

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 21 mar 2010, 19:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Witam jeżeli układ paliwowy masz odpowietrzony , wytworzysz mu ciśnienie ręczną pompką i nie odpali spróbuj mu wtrysnąć samo startu do kolektora ssącego jeżeli odpali to masz zatarte pompo-wtryski .Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: