Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 wrz 2010, 15:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Witam, takie pilne pytanie mam. W moim F90 (26-362) w podłodze jest przycisk który nie działa i zastanawiam się czy jest to jakiś rodzaj hamulca? (silnikowy?) czy pozostałość po wyłączniku silnika? (jak to w starszych autach bywało). Od tego przycisku idą dwa przewody elektryczne gdzieś pod maskę. To jest pilne więc proszę o pomoc :roll:


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 25 wrz 2010, 16:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Witam, takie pilne pytanie mam. W moim F90 (26-362) w podłodze jest przycisk który nie działa i zastanawiam się czy jest to jakiś rodzaj hamulca? (silnikowy?) czy pozostałość po wyłączniku silnika? (jak to w starszych autach bywało). Od tego przycisku idą dwa przewody elektryczne gdzieś pod maskę. To jest pilne więc proszę o pomoc :roll:
Jest to przycisk od hamulca "górskiego". :wink:


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 25 wrz 2010, 16:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Tak jak się domyślałem, powiedz mi jeszcze tylko czym może być spowodowane że on nie działa? Co najczęściej ulega awarii w tym hamulcu? Jak wcisnę przycisk to zero reakcji :? a no i wielkie dzięki za szybką odpowiedź :D


Tytuł: Re: MAN F90
Post Wysłano: 25 wrz 2010, 18:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Tak jak się domyślałem, powiedz mi jeszcze tylko czym może być spowodowane że on nie działa? Co najczęściej ulega awarii w tym hamulcu? Jak wcisnę przycisk to zero reakcji :? a no i wielkie dzięki za szybką odpowiedź :D
Sprawdź kable które idą od tego przycisku, czy czasem nie ma gdzieś przerwy. Jeśli wszystko będzie wyglądać dobrze, to zerknij na siłownik który zamyka klapę na wydechu (znajduje się on pod kabiną, zaraz za turbiną) czy dochodzi do niego powietrze po naciśnięciu przycisku.


Post Wysłano: 25 wrz 2010, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Zeby uaktywnic przyslone hamulca gorskiego ,pamietaj,ze obroty silnika musza przekroczyc ~1000 rpm.Po prostu przygazowujesz powyzej 1000 rpm( 2000 bedzie ok ) ,aktywujesz przycisk i "klapa" na wydechu powinna przydusic silnik.
System sklada sie z zasilania - przekaznika od obrotow - przycisku w podlodze - elektrozaworu powietrza - silownika z przyslona na rurze wydechowej .
W tak wiekowym pojezdzie polecalbym weryfikacje przycisku ,jak polecono wczesniej :)


Post Wysłano: 25 wrz 2010, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Prędzej elektrozawór zacina się od nie używania :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 wrz 2010, 20:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Lub sam siłownik na klapie nie zdziw się że jak uruchomisz górski to nie będzie odbijał :wink:

_________________
MAN


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: