Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 gru 2010, 11:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

witam, panowie mam taki problem pękł mi pasek który idzie na pompę wody. w tą stronę miałem ok 9ton ładunku z powrotem mam 23tony i potem ok 130km na pusto. Pytanie czy mogę jechać bez paska bo z wymianą na drodze to nie zaciekawie to wygląda. Obieg płynu jest wymuszony przez pompę? Dodam ze w tą stronę auto nie łapało mi temperatury, na postoju też oki. Auto to man f2000 ciagnik z 1998r 19.403. dziękuje za odp z góry

_________________
Jakub


Post Wysłano: 31 gru 2010, 11:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Pompa nie jest czasem napędzana dwoma paskami :?: . Jak pękł jeden to mozna jechać od biedy.
Bo pompa wodna i alternator jest napędzany tym samym paskiem
Z tą wymianą paska to brz przesady. Cztery śrubki od wentylatora i poluzować alternator :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 31 gru 2010, 15:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

na alternator są oddzielne paski. A na pompę wody miałem jeden który właśnie padł

_________________
Jakub


Post Wysłano: 31 gru 2010, 16:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Ja bym jechal. Pilnuj tylko temperatury i jak bedzie isc do gory to trzeba stnąć (ale nie gasic zelaza).

Nie jestem pewien, ale pompa wodna jest napedzana od silnika, przez przekladnie zebatą.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 31 gru 2010, 16:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Przez przekładnie to jest w tga a w f2000 to dwa paski( koło na wale napęd, pompa wody, alternator to są te 10x1500). Jak zerwał się jeden to nie powinno być żadnego problemu ale jeśli już dwa i 23 tony na pace to nasz kierowca zrobił 4 km i 120 stopni na blacie i silnik do remontu bo mana jak się przegrzeje to już nie będzie jak wcześniej więc radzę uważać :!:


Post Wysłano: 31 gru 2010, 16:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Pewnie dlatego mi sie tak wydawalo, bo ja mam 19.414, a to podobno juz ten od TG motor.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 31 gru 2010, 16:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Pewnie dlatego mi sie tak wydawalo, bo ja mam 19.414, a to podobno juz ten od TG motor.
W 414 masz 5 pasków klinowych a w TGA jest jeden wielorowkowy. Cały przód silnika i mocowanie osprzętu jest iny w TGA i F2000.
W TGA sprężarka klimatyzacji jest montowana w miejscu alternatora a nad sprężarką alternator. W TGA wentylator jest wyżej na miejscu pompy wodnej a pompa wodna jest na dole napędzana z wału przez sprzęgło

To może koledze urwał się pasek od wentylatora skoro twierdzi że od alternatora są w porządku

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: