Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 sty 2011, 12:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2011, 12:04
Posty: 2
GG: 0

witam wymieniłem ostatnio uszczelkę pod głowicą w mercedesie actrosie jedna z sześciu przy okazji oring na pompie rotacyjnej pojawił się problem dmucha powietrze do baku paliwa dość duże ciśnienie samochód nie chce odpalić odpowietrzałem układ łapie na jeden może dwa cylindry co może być przyczyna może ktoś ma uklab jak powinna być złożona ta pompka może coś tam źle złożyłem może wtrysk inne propozycje


Post Wysłano: 16 sty 2011, 12:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

coś musiałeś pokręcić z podłączeniem przewodów.
układ paliwowy nie jest połączony nigdzie z niczym do czego jest potrzebne powietrze być może pompa zasysa gdzieś lewe powietrze i dlatego pompuje ci w zbiornik paliwa, ale troche to dziwne bo przecież wtryskiwacze powinny się otwierać - spróbuj jeszcze odpowietrzyć pompę rotacyjną a potem wtryskiwacze - w niektórych modelach sprawia to problem.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 16 sty 2011, 12:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Zbiornik powinien chyba miec odpowietrzenie ,jak nie przez korek to osobny przez "pipete" w baku.
Nawet zmiana temperatury paliwa moze powodowac duze skoki cisnienia .
Odpowietrzanie zbiornikow jest wymogiem technicznym w celach bezpieczenstwa ,przynajmniej tak mi sie o uszy gdzies obilo ;).

Chociaz nie znam systemow Mercedesa ,byc moze ,ze jest gdzies kontakt cisnienia z paliwem .
( gdyby byl problem np.z wtryskami to wyczulbys najpierw roznice w pracy silnika )


Post Wysłano: 16 sty 2011, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Cytuj:
pojawił się problem dmucha powietrze do baku paliwa dość duże ciśnienie samochód nie chce odpalić odpowietrzałem układ łapie na jeden może dwa cylindry
Napisz coś więcej:
1. po jakim czasie pracy silnika obserwujesz ciśnienie w zbiorniku (5-10 min, czy po przejechaniu 200-500km)
2. sprawdź czy jest to ciśnienie czy podciśnienie
Cytuj:
Zbiornik powinien chyba miec odpowietrzenie ,jak nie przez korek to osobny przez "pipete" w baku.
Z tego co się orientuje w zbiornikach są zaworki które wpuszczają powietrze do zbiornika które powinno się uzupełniać w miarę ubywania paliwa, aby nie było podciśnienia. Natomiast ten sam zaworek powinien utrzymywać ciśnienie, bo podczas rozszerzania się paliwa w rozgrzanym zbiorniku przy jego pełnym stanie mogło by dojść do wyciekania ON po przez ten "odpowietrznik" lub korek (korek też powinien być szczelny- bo inaczej będziemy mieć ufajdany zbiornik)


Post Wysłano: 17 sty 2011, 8:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2011, 12:04
Posty: 2
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
pojawił się problem dmucha powietrze do baku paliwa dość duże ciśnienie samochód nie chce odpalić odpowietrzałem układ łapie na jeden może dwa cylindry
Napisz coś więcej:
1. po jakim czasie pracy silnika obserwujesz ciśnienie w zbiorniku (5-10 min, czy po przejechaniu 200-500km)
2. sprawdź czy jest to ciśnienie czy podciśnienie
Cytuj:
Zbiornik powinien chyba miec odpowietrzenie ,jak nie przez korek to osobny przez "pipete" w baku.
Z tego co się orientuje w zbiornikach są zaworki które wpuszczają powietrze do zbiornika które powinno się uzupełniać w miarę ubywania paliwa, aby nie było podciśnienia. Natomiast ten sam zaworek powinien utrzymywać ciśnienie, bo podczas rozszerzania się paliwa w rozgrzanym zbiorniku przy jego pełnym stanie mogło by dojść do wyciekania ON po przez ten "odpowietrznik" lub korek (korek też powinien być szczelny- bo inaczej będziemy mieć ufajdany zbiornik)
witam cisnienie robi sie od razu w trakcie zapalania dziala to jak sprazarka


Post Wysłano: 17 sty 2011, 9:30

Wygląda to, jakbyś pomylił kolejność przewodów zasilający z pompy (który ma iść na sekcje wtryskowe) podał na powrót do zbiornika. Chyba, że coś w samej pompie.
Ciśnienie powietrza jako tako nie jest podawane do układu zasilania.
Objawy dość dziwne, ja bym obstawiał na podłączenie przewodów na pompie rotacyjnej.


Post Wysłano: 27 sty 2011, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sty 2011, 20:49
Posty: 1
GG: 0

Mam problem z Mercedesem Actrosem 1835 1998r. zapowietrza się układ paliwowy podczas jazdy, została wymieniona pompka paliwowa, filtr paliwa, główny przewód paliwowy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: