Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 lut 2011, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 21:39
Posty: 5
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

Dzien dobry koledzy,
Mam Problem Z Magnumka 2003 roku E440, przy zaladunku 25 ton, pod gorki niestarcza jej sily, predkosc spada od 90 km/h do 50 km/h diagnostyka juz byla robiona 4 razy i nic nie znachodzi, filtry paliwa sa wymienione, czujniki wszystkie pracuja poprawnie. Moze ktos mial taki problem. Spalanie jest okolo 37 l / 100km.
Dzieki za odpowiedzi.


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 0:21 przez Danio, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeniosłem.


Post Wysłano: 05 lut 2011, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Chłopie, a ile ty chcesz pod górki śmigać? 440KM to niesą jakieś najmocniejsze motory ale 50km/h z 25t to niejest tragednia, spalanie w normie, moim zdaniem wszystko jest ok...

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Post Wysłano: 05 lut 2011, 19:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 21:39
Posty: 5
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

No nie wiem, moze zdaje mi sie, ale mielismy taka sama przed ta, ktora jest teraz, To smigala smaglei :)


Post Wysłano: 05 lut 2011, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Mam Problem Z Magnumka
Cytuj:
mielismy taka sama
Znaczy się kto ma problem?

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 05 lut 2011, 23:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Cytuj:
ale mielismy taka sama przed ta, ktora jest teraz


Post Wysłano: 05 lut 2011, 23:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Rozchodzi mnie się o podmiot, a nie przedmiot dyskusji.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 05 lut 2011, 23:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

No tak, to przecież takie ważne, czy "mam", czy "mieliśmy". Oczywiście dla Ciebie jedyną możliwością jest, że mamy tu do czynienia z autem "tatowym", co jednak wcale nie jest takie oczywiste....


Post Wysłano: 05 lut 2011, 23:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Oczywiście dla Ciebie jedyną możliwością jest, że mamy tu do czynienia z autem "tatowym"
Szczególnie biorąc pod uwagę treść pytania.
Cytuj:
co jednak wcale nie jest takie oczywiste....
Stąd też moje pytanie.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 06 lut 2011, 11:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
mamy tu do czynienia z autem "tatowym"
I na dodatek mamy tu do czynienia z dzieckiem fantastą, które myśli że ciężarówka z 25t ładunku będzie fruwać po górach ! Czego w tych szkołach teraz uczą? :?

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 06 lut 2011, 12:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 21:39
Posty: 5
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

Jeżeli myslicie że to są moje dziecięce fantazje to źle myślicie. W tej chwili mamy dwie cieżarówki Renault Magnum E440 2003 roku i nowy Man TGX 18.440 2010 roku. Man jedzie na dużo smaglei niż Renówka. No to wiec i powstalo u mnie takie pytanie, że nie wystarcza jej śiły.


Post Wysłano: 06 lut 2011, 12:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Jeżeli myslicie że to są moje dziecięce fantazje to źle myślicie. W tej chwili mamy dwie cieżarówki Renault Magnum E440 2003 roku i nowy Man TGX 18.440 2010 roku. Man jedzie na dużo smaglei niż Renówka. No to wiec i powstalo u mnie takie pytanie, że nie wystarcza jej śiły.
pogadamy za 8 lat jak maniek bedzie miał przebieg taki jak renówka.
to cała tajemnica "sukcesu", a osiągi tej renówki nie są złe na powietrzu nie pojedzie poza tym Man jest wyprodukowany w innej technologii.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 10 lut 2011, 0:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Magnumka pewnie z milion przebiegu i porównujesz ją do prawie nowego MAN-a? Człowieku ile ty w ogóle lat jeździsz i czy w ogóle jeździsz? Jakbyś zrobił kapitalke Magnumce to na pewno zyskałaby na mocy... Silnik już swoje przeszedł i czego tu wymagać. Zgodzę się z poprzednikami, że z 25 na pace, 50 km/h pod góreczki to nawet ładny wynik.

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 10 lut 2011, 2:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Człowieku ile ty w ogóle lat jeździsz i czy w ogóle jeździsz?
Przygarnął kocioł garnkowi :lol:

80 postów o tym samym, a już temat chyba został wyczerpany, może zanim następny tirowiec odpowie, to poczekamy na autora, co?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 10 lut 2011, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Cytuj:
Człowieku ile ty w ogóle lat jeździsz i czy w ogóle jeździsz?
Przygarnął kocioł garnkowi :lol:
Ja nigdzie nie napisałem, że ja jeżdżę, więc nie wiem co się sapiesz. ;) To chyba jest normalne, że starszy motor będzie zawsze słabszy?

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 14 lut 2011, 18:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 21:39
Posty: 5
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

Magnumka ma przebieg 680 tys. Do kapitalnego remontu jeszcze daleko, pod Gorki nie rzuca zadnego dymku. Oleju nie bierze ni kapelki. :D


Post Wysłano: 15 lut 2011, 14:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Szczelność IC była sprawdzana??
jakie ciśnienie zasilania??
Wtryskiewacze ktoś sprawdził??
Jak sprawdzaliście poprawność działania czujników??

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 15 lut 2011, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 21:39
Posty: 5
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

Podczas diagnostyki patrzyli jakie danne pokazują czujniki. Co to za szczelność IC? Cisnienia zasilnia nie sprawdzaliśmy, Wtryskiewacze cz sprawdzali szczeże mówiąc nie wiem.


Post Wysłano: 19 lut 2011, 0:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Czyli generalnie podstawy nie zostały sprawdzone.
IC czyli Intercooler trzeba sprawdzić jego szczelność, później ciśnienie paliwa i ew wtryski, pompy,

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 03 mar 2011, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

porównanie mana do renówki to kiepski pomysł jak również porównywanie dwóch renówek o tej samej mocy np 440.Kiedyś w firmie w której pracuje kierowca miał ten sam problem bo poprzednia którą jeżdził jak również inna którą jeżdzi inny kierowca to jest mocniejsza bo nie daje jej rady a przecierz jego ma tyle samo koni.PRZYCZYNA ? Inne przełorzenie mostu o jeden ząb na ataku i auto okazało się słabsze pomimo ze takie same opony.A tak z mojej filozofi bardziej lub mniej trafnej uważam ze auto ma taką moc na ile pozwala mu mapa jaka jest w sterowniku silnika.stare renaty miały pompy mechaniczne pedał gazu w podłoge i auto jechało a obecne zastanawiają się czy wogóle da rade ale to są efekty norm emisji spalin.


Post Wysłano: 03 mar 2011, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Od niedawna jeżdżę w podwójnej z ojcem Magnumką 440 DXi z 2006 r., 620.000 km. Ojciec jeździ nią od początku i twierdzi, że stara AE 420 szła lepiej, a ta to chodzi jak Volvo FH 12 380 pierwszej generacji, więc może i prawda, że im nowsze, bardziej ekologiczne i z elektroniką, tym słabsze. A w moim odczuciu 440 KM, załadowane po górkach szału nie robi i nie ma opcji, żeby zrobiło. Tony dają o sobie znać.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: