Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 wrz 2007, 8:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Powstanie naszej firmy związane jest z odkryciem złóż miedzi na terenie Dolnego Śląska. Dla budującego się od lat 60-tych Kombinatu Górniczo-Hutniczego Miedzi w Lubinie (KGHM) niezbędna była własna baza transportowa, która mogłaby sprostać ówczesnym zadaniom.
Historia zakładu sięga 1968 roku, kiedy na bazie transportu samochodowego Kombinatu Górniczo-Hutniczego Miedzi oraz transportu samochodowego i kolejowego Samodzielnego Oddziału Wykonawstwa i Inwestycji przy KGHM powołano Zakład Transportu. Był on jednym z zakładów zaplecza ciągu technologicznego, a jego zadaniem było zapewnienie kompleksowej obsługi w zakresie szeroko pojętego transportu samochodowego i kolejowego. Początkowo Zakład Transportu świadczył usługi wyłącznie podmiotom zależnym i stowarzyszonym z KGHM zgodnie z celem jego powstania.

Utworzone pierwotnie Wydziały Transportu Samochodowego i Kolejowego były zaledwie namiastką dzisiejszej firmy. W połowie lat 70-tych uruchomiono pierwszą firmową stację paliw oraz centralny magazyn olejów i smarów, które z czasem zorganizowane zostały w Wydział Paliw Płynnych.

W roku 1991 Kombinat Górniczo Hutniczy Miedzi przekształcił się w jednoosobową spółkę Skarbu Państwa przyjmując nazwę KGHM Polska Miedź S.A., której oddziałem został Zakład Transportu. W 1997 roku Zakład Transportu został wydzielony z ciągu technologicznego produkcji miedzi jako Pol-Miedź Trans Spółka z o.o. należąca do grupy kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A.

Wydzielenie firmy ze struktur ciągu technologicznego KGHM, jak również zmiana formy prawnej dała firmie szansę ofensywnego wyjścia poza KGHM Polska Miedź S.A. - na krajowy i zagraniczny rynek usług.

Dziś Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. działa nie tylko w obszarze transportu kołowego i szynowego lecz także prowadzi obrót produktami naftowymi i oferuje różne usługi remontowe. Działalność - obszary działania

Pol-Miedź Trans Spółka z o.o. z siedzibą w Lubinie prowadzi działalność w zakresie transportu samochodowego (osobowego, towarowego, specjalistycznego), transportu kolejowego, handlu produktami naftowymi oraz remontów pojazdów kołowych, szynowych, maszyn i urządzeń.


Dysponujemy bezpiecznymi dla podróżnych i dla środowiska autokarami, którymi wykonujemy przewozy - zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Jesteśmy też organizatorem i wykonawcą przewozów pracowniczych dla wielu firm, w tym należących do grupy kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A.

Posiadamy różnorodny, nowoczesny tabor przeznaczony do transportu towarowego, realizując przewozy krajowe i zagraniczne.

Działamy na rynku spedytorskim, współpracując z wieloma liczącymi się na rynku partnerami.

Posiadamy specjalistyczny sprzęt do prac transportowo-budowlanych. W naszej ofercie można znaleźć m.in. usługi żurawi samochodowych, zestawów niskopodwoziowych.

Wykonujemy usługi remontowe taboru samochodowego i kolejowego. Zajmujemy się naprawami infrastruktury kolejowej, jak również posiadamy kompleksowo wyposażone warsztaty naprawcze taboru.

Posiadamy koncesję na wykonywanie przewozów kolejowych rzeczy. Jesteśmy jedną z największych krajowych firm kolejowych wykonujących przewozy przy użyciu własnych wagonów i lokomotyw. Jako doświadczony przewoźnik działamy na własnych oraz należących do PKP liniach kolejowych.

Zaangażowani jesteśmy w handel produktami naftowymi. Oferujemy nie tylko hurtową i detaliczną sprzedaż, ale i transport paliw, olejów smarnych, smarów i płynów eksploatacyjnych. Jesteśmy regionalnym dystrybutorem produktów Grupy LOTOS S.A.
Oferujemy pełny asortyment produktów ropopochodnych, zaś dzięki własnemu serwisowi laboratoryjnemu gwarantujemy ich najwyższą wymaganą jakość.
Obrazek
Ich baza jesb blisko mnie i widze bardzo często ich ciężarówki najczęściej to śa volvo i nie raz sie spotka man


Tytuł:
Post Wysłano: 22 wrz 2007, 11:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2007, 18:37
Posty: 139
GG: 1
Samochód: Daf Euro 6 SSC
Lokalizacja: Oława/okolice

Cytuj:
Ich baza jesb blisko mnie i widze bardzo często ich ciężarówki najczęściej to śa volvo i nie raz sie spotka man
A te stare Majorki sprżedali już :?: Bo kiedyś dużo ich na A4 widywałem jak na Śląsk latali. Bo ich wygląd nie najlepszy był i komfort pracy kierowcy chyba też.


Tytuł:
Post Wysłano: 22 wrz 2007, 11:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Cytuj:
A te stare Majorki sprżedali już Question Bo kiedyś dużo ich na A4 widywałem jak na Śląsk latali. Bo ich wygląd nie najlepszy był i komfort pracy kierowcy chyba też.
Też nie raz widziałem ale teraz je wogóle nie widze to chyba je sprzedali teraz to coraz nowsze volvo fh :]


Tytuł:
Post Wysłano: 22 wrz 2007, 13:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lis 2006, 1:14
Posty: 67
Lokalizacja: Irlandia

Pol Miedz ma Volva i Many a tymi wysłużonymi Majorkami to z tego co wiem jeżdżą podwykonawcy lub kierowcy którzy kiedyś pracowali w w/w firmie i poodkupywali te stare auta od nich.


Tytuł:
Post Wysłano: 22 wrz 2007, 16:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2007, 18:37
Posty: 139
GG: 1
Samochód: Daf Euro 6 SSC
Lokalizacja: Oława/okolice

Cytuj:
Pol Miedz ma Volva i Many a tymi wysłużonymi Majorkami to z tego co wiem jeżdżą podwykonawcy lub kierowcy którzy kiedyś pracowali w w/w firmie i poodkupywali te stare auta od nich.
Volvo i MAN-y wiem że mają i zastanawialy mnie te Majorki bo firma duża i kasy pewnie też. Więc się zastanawiałem dlaczego strarszymi Majorami latają ani to na wizerunek firmy nie wpływało bo te ich plandeki na tych naczepkach to....... szkoda komentować. Starsi Panowie sami praktycznie tymi Majorkami jeżdzą i teraz wiem dlaczego :> :wink: Dzięki za odpowiedz. Pozdr :]


Tytuł:
Post Wysłano: 23 wrz 2007, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lip 2006, 22:26
Posty: 25

Mój wujek pracuje w PMT, majorki, parę starszych fh-aczy i many f2000 jeżdżą po PL, niektóre ciągają wywrotki i obsługują huty, a inne ciągają plandeki i jeżdżą po całej PL. Many TGA i Volva latają po UE. Ale firma ogólnie nieciekawa. 5tyg po UE - 2 dni w domu i znów w trasę. Zanim dostaniesz auto długo musisz jeździć "na skoka", nie przyjmują bez doświadczenia. Niektóre stare volvo jeżdżące po 5 tyg. po UE nie mają klimy.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 wrz 2007, 14:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Dzisiaj widziałem nowiutke fh :)
Cytuj:
5tyg po UE - 2 dni w domu i znów w trasę
To na prawde nie za ciekawie ale kierowcy dostają wynagrodzenia tak jak górnicy Ale ja bym tak nie chciał zarabiać np.6tyś. ale nie być ponad miesiąć w domu :roll:


Post Wysłano: 12 lip 2009, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 23:11
Posty: 152
GG: 0
Samochód: Mitsubishi Galant 2.4l
Lokalizacja: Wrocław

A wiecie może ile mają składów ?
Ja natomiast podczas rozmowy z byłym kierowcą z tej firmy dowiedziałem się że na ogół praca wygląda zupełnie inaczej w transporcie międzynarodowym. W ogóle nie trenują przerzutów. Więc najdłuższe trasy jakie bywają to dwu tygodniowe na kółku.
Kierowca pracował w Miedzi około 7 lat w przedziale 2000 - 2007. Odszedł z powodu dalekich dojazdów do bazy.


Post Wysłano: 13 lip 2009, 14:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 gru 2006, 16:12
Posty: 137
GG: 1605293
Lokalizacja: Głogów

Z tego co sie orientuje to maja ok 150 ciężarówek, większość to MANy i Volvo. Polikwidowali bazy w Lubinie i Głogowie i teraz została tylko ta w Polkowicach. Ostatnio rozmawiałem z kierowca to mówił, ze coraz gorzej się dzieje: słaba kasa, roboty mało itp.
Hitem jest to, ze firma wchodząca w skład Kombinatu Miedziowego nie wystartowała do przetargu o transport miedzi z KGHM.

_________________
NAJLEPSZA polska galeria ciężarówek w sieci www.trucksfoto.pl


Post Wysłano: 14 lip 2009, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 paź 2008, 15:02
Posty: 152
GG: 5839699
Samochód: tabaluga ^
Lokalizacja: Przemków/głogów DK 12

Jak to prawda z twoim hitem to teraz sie dopiero po******li... Przecierz 'miedziaki' to firma powstała głownie dla KGHM-u a teraz nawet w przetargu nie startuje.Z myśłą 'teraz sie popier.' chodzi mi o to że teraz beda wozić jakies pierdoły i mieć po 10 rozładunków/zał a do tej pory załadunek na hucie i rozładunek w 1konkretnym miejscu.

_________________
#IRC


Ostatnio zmieniony 14 lip 2009, 21:28 przez eRKaZet, łącznie zmieniany 1 raz.
Cenzuruj przekleństwa.


Post Wysłano: 26 lip 2009, 0:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Mnie tylko zastanawia zawsze czy te naczepy są takie brudne, czy poprostu takie beznadziejne malowanie mają? :O

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 28 lip 2009, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Lepiej wyglądają.
Jak dbają tak mają...


Post Wysłano: 15 paź 2010, 19:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 13:12
Posty: 284
GG: 527470
Samochód: Opel corsa B
Lokalizacja: Krzycko Wielkie

Przeważnie mają takie brudne ( od jakiś 5 lat jak pamiętam ).
Kiedyś mieli rozładunek w Krzycku ( wozili bale papieru z Niemiec i Austrii ).
Kilka zastawów dziennie przyjeżdżało a od 3 lat coś ich nie widać .

15 ciągników siodłowych z naczepami zastąpiło już wyeksploatowany tabor. W ten sposób Spółka jako przewoźnik spełnia wymagania stawiane przez Unię Europejską w zakresie norm ochrony środowiska.
zdjęcie:
http://www.pmtrans.com.pl/aktualnosci.php?id=183

_________________
Wielkopolska, Mam B,C,C/E,KW,KK,ADR.


Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 22:21 przez jeszkin, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji "zmień"


Post Wysłano: 17 gru 2010, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Czy w dalszym ciągu jest to firma państwowa?


Post Wysłano: 18 gru 2010, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 13:12
Posty: 284
GG: 527470
Samochód: Opel corsa B
Lokalizacja: Krzycko Wielkie

Ta firma jest w grupie kapitałowej KGHM a działa jako własny podmiot ( tzw.firma córka ).
Świadczy dla KGHM usługi kolejowe a ciężarowych chyba już nie świadczy bo coś kiepsko im idzie transport kołowy i niby były zwolnienia.

_________________
Wielkopolska, Mam B,C,C/E,KW,KK,ADR.


Post Wysłano: 08 lut 2011, 13:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 13:12
Posty: 284
GG: 527470
Samochód: Opel corsa B
Lokalizacja: Krzycko Wielkie

Mają te białe many i kupili teraz naczepy wielton już nie jeżdżą jak takie tzw. brudasy auto miał czyste jak dziś był na rozładunku.

_________________
Wielkopolska, Mam B,C,C/E,KW,KK,ADR.


Post Wysłano: 12 lut 2011, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Transport kołowy cały czas się odbywa. Obecnie korzystają z podwykonawców.


Post Wysłano: 13 lut 2011, 0:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 13:12
Posty: 284
GG: 527470
Samochód: Opel corsa B
Lokalizacja: Krzycko Wielkie

Ale trzeba przyznać że to co się dzieje od kilku lat to jeszcze nigdy nie było tak źle.

_________________
Wielkopolska, Mam B,C,C/E,KW,KK,ADR.


Post Wysłano: 24 paź 2016, 20:12
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Te wywrotki jeżdżące przy budowie S3 z napisem KGHM Zarmen czy jakoś tak to jest to samo ?
Ogólnie jako taki transport ich już chyba robią tylko podwykonawcy ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 19 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: