_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Actros MP1 -samochód kręci "na sucho", nie zapala. Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo.
Odpala z trudem, dopiero po energicznym pompowaniu pedałem gazu, w trakcie kręcenia rozusznikiem. Jakieś pomysły?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Sprawdz czy jak ręczną przy kotle pompujesz to auto zapali ładnie, jak tak to pompa, plus taki że zawsze ona razem z p.wspomagania i na jednym grillum pieczesz dwie pieczenie
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Nie, niestety jeszcze się nie zabrałem. Za zimno i ręce kostnieją na mrozie. Zacznę od kabli przy wtyczce, może one przegniły. Ale to dopiero jak się ociepli, tak bliżej, jak dalej "zera".
EDIT:
A tak na marginesie już rozszyfrowałem wskazania ZHE i jakie wartości czemu odpowiadają w menu Diagnostyka
tam idzie jedna gruba kostka i 4 małe ale to nie to tylko cały ten moduł wabco
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Posiadam Actrosa silnik 430 auto stało jakieś 2 tyg (wcześnie mróz nie mróz chodziło ok) i jest pewien problem. Odpalając nie podaje paliwa wspomagając go pompka ręczna odpala i chodzi ok, po ponownej próbie odpalenia po 30 min ten sam problem.
od czego zacząć?
Od zaworka zwrotnego na pompce paliwa tej ręcznej to jest taka jak by redukcja przykręcona przy wyjściu
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Actros MP1 -samochód kręci "na sucho", nie zapala. Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo.
Odpala z trudem, dopiero po energicznym pompowaniu pedałem gazu, w trakcie kręcenia rozusznikiem. Jakieś pomysły?
Cytuj:
pompa paliwa z tyłu silnika.
Pompa została wymieniona i samochód odpala aż miło:)
Dzięki
Actros MP1 -samochód kręci "na sucho", nie zapala. Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo.
Odpala z trudem, dopiero po energicznym pompowaniu pedałem gazu, w trakcie kręcenia rozusznikiem. Jakieś pomysły?
Cytuj:
pompa paliwa z tyłu silnika.
Pompa została wymieniona i samochód odpala aż miło:)
Dzięki
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Witam.
Kolego mam problem z atego 2628 6x4. Ogólnie samochód chodzi idealnie jednak od jakiegoś czasu zdarza mu się nie chcieć odpalić na dotyk. tzn pali za pierwszym razem przez cały dzień jednak raz lub dwa razy dziennie muszę go kręcić kilka sekund i dopiero odpali (dodam że mam taką pracę że muszę go w czasie dnia odpalać i gasić conajmiej kilkanaści razy). czasem zdarza sie to rano, ogolnie nie ma reguły.pali ,pali az tu nagle raz nie odpali. byłem w serwisie mb, komputer nie pokazuje zadnego błędu, wyszło im ze na 3 i 4 wtrysku trochę przy słabe ciśnienie. zregenerowałem wtryski w boschu jednak usterka powróciła. filtr paliwa jest prawie nowy. wymieniałem tez zaworek zwrotny.wygląda na to jak by cofało mu się paliwo. co mu moze być???
Zaworek na silniku wymieniałeś, czy na pompce paliwa?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Mam problem ze sterowaniem poduszek w mp1 1843, z pilota... Odpalasz auto łapiesz pilota wciskasz do góy albo poziomowanie i słychać że tyka w zaworze pod siodłem ( od przodu) ale auto stoi, dopiero po długim czasie coś mu się przypomina i zaczyna działać, ale jak go zgasisz i odpalisz to dalej to samo
Odepnij wtyczkę od czujnika położenia ramy (po wewnętrznej stronie ramy). Odepnij lewy i sprawdź, czy da się zmienić wysokość/wypoziomować ramę. Jeśli objawy ustąpią to padnięty jest czujnik położenia ramy po lewej stronie.
Jeśli nic się nie zmieni, wepnij wtyczkę z powrotem i zrób to samo z prawą stroną. Jeśli będzie spokojnie można zmienić wysokość/wypoziomować od razu to znaczy, że masz padnięty prawy czujnik i bez wizyty na komputerze diagnostycznym się nie obędzie - po wymianie czujnika trzeba wykonać proces nauczania, który można zrobić tylko przy pomocy komputera. W przeciwnym razie może dojść do nieprawidłowej pracy zawieszenia z tyłu.
Objawy te, jeśli ustaną po odpięciu czujnika, mogą stanowić pierwsze oznaki, iż jego żywot dobiega końca.
Pytanie, czy wyświetla Ci się komunikat o błędzie NR - Telligentny układ regulacji wysokości zawieszenia.
EDIT Serwisant_MB jaką temperaturę powinien trzymać termostat na obiegu cieczy chłodzącej? Mi pokazuje (w menu "Diagnoza" dział INS) wartość 75, góra 77 C. Dodam, że jak jest zimno tak ok. -3 silnik pracuje cicho. Powyżej tej "granicy" cały czas pracuje wentylator (słychać wyraźne huczenie), domniemam, że wisko jest do wymiany.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę