Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Witam
Koledzy problem - caly dzien grzebałem i nie doszłem co jest przyczyna takiego stanu rzeczy samochod zaczął się krztusić w trakcie jazdy aż się zapowietrzył 1 co przyszło mi na myśl to filtry ... wymieniłem filtr paliwa i separator zalałem je częściowo paliwem i zakręciłem, że nie działa mi pompka ręczna to odpowietrzyłem przy pomocy kompresora - robiąc ciśnienie baku, i tak bez skutecznie 3-4 razy ,częściowo bez skutecznie gdyż samochód odpala ale pracuje tylko na biegu jałowym nie ma mowy o jeździe , odkreciłem powrót paliwa i tak na pracującym silniku przelało się około 10 L paliwa ...a raczej piany ciągle szło powietrze ,i tu moje pytanie gdzie szukać przyczyny ?, dodam ze podczas bicia paliwa pod ciśnieniem nie widziałem nigdzie aby ono wyciekało . Dane :
Silnik D13A , z mechaniczną pompą paliwową (przynajmniej tak wnioskuje po tym ze jest pompka ręczna)

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

1.Wymień ręczną pompkę i dobrze odpowietrz bo tak to raczej nic nie zrobisz i nie musi być to akurat od volva pompka, bo wiele samochodów ma takie pompki tylko sprawdź czy niema w niej zaworka zwrotnego.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Problem rozwiązany - przez jeden z pompowtryskow dostawała się kompresja i zapowietrzała
układ wymiana oringów i "tulejek" pomogła.

co do wymiany pompki recznej nie jest to takie proste... jest ona wbudowana w podstawe filtrów.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: