Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 kwie 2011, 14:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

Witam
Panowie zastanawiam się nad kupnem TGL-a z silnikiem 210KM. Jak z trwałością tego silnika i jakie sa ogolne opinie o tym silniku. Jest to silnik czterocylindrowy wiec zapewne mniej trwały niz 240KM. Tylko własnie interesują mnie opinie osob któe miały styczność z tym silnikiem lub coś słyszały


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Generalnie z silnikami nie mielismy wiekszych problemow ( notorycznie wymieniany zaworek regulacji cisnienia doladowania ).Lecz skrzynie biegow szwankowaly ,nie mowie o mechanice ,lecz oprogramowanie pozostawialo wiele do zyczenia, zmiany biegow byly zbyt wysoko i auto wiecej palilo .Jak bedziesz juz przed zakupem to zwroc na to uwage , sa dostepne nowe wersje oprogramowania ,lecz wiaze sie to z wizyta w ASO.

Lecz niech wypowie sie jakis kierowca ..... ja nawet nie mam prawa jazdy tej kategorii ;).


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

dzięki svavec. Mówisz o skrzyni automat tak?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Tak .....AstronicMid
jak manual to nie wiem ,malo takich u nas jezdzi
Kierowcy narzekaja na drgania i wibracje silnika ....maja racje ,1 cylindrowy kompresor cholernie trzesie cala kabina ,trzesienie ustaje dopiero jak cisnienie sie naladuje i otworzy sie zawor upustowy ,lecz w praktyce ...trzesie sie caly czas :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: