Cytuj:
czy kierowca czeka az magazynierzy skonczą ustawiac towar i dopiero wkracza do akcji w celu zabezpieczenia ładunku
Moim zdaniem to prawidłowo jest gdy kierowca doczeka sobie do końca az "ładowacze" wstawia ostatnia palete czy też cos innego,policzy dokładnie czy ilość ładunku zgadza sie z papierami i wtedy...Wtedy spokojnie może zabrac sie za zabezpieczanie ładunku...
Cytuj:
Czy kierowca po skonczeniu zaladunku ma chilę czasu by pospinac dokladnie caly towar na spokojnie, czy tez musi "uciekac" spod rampy, bo blokuje podjazd dla innych ciezarowek?
Przeważnie ładunki ładowane z rampy są to ładunki ktore nie podlegaja wielkiemu zabezpieczaniu a tylko zablokowaniu ich aby nie jechały do tyłu jak nie sa przyparte do tylnego bortu...A wiec załozenie pasu na tyle można wykonać stojąc pod rampa bo jest to chwilowe działanie
Niektóre firmy po załadowaniu i zabezpieczeniu ładunku przez kierowce robią zdjęcia jak ładunek został załadowany i zabezpieczony żeby później miec dowód ze z ich strony wszystko było OK w razie jakiegoś zajścia...
Gdy ładujemy np. drzewo w Polsce oczywiscie bokiem to często każa odjechac na bok i wtedy zapinać pasy żeby nie blokować innych...
Ogolnie zależy sporo od firmy i jej nawyków...jednii pozwalaja sie zapiąć pod rampa,drudzy odrazu gonią
Na niektore ładunki potrzeba jednego pasa na inne 15 itd...