Strona 16 z 28 [ Posty: 551 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1828 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lip 2011, 20:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2008, 20:09
Posty: 79
GG: 0

highway ,ale ja mówię o badaniach u lekarza medycyny pracy , a nie uprawnionego do badań kierowców. W medycynie pracy nastąpiły zmiany jak wcześniej pisałem. Lekarz ( nie kombinator) nie wyda dopuszczenia do pracy jako kiero bez psycho , okulisty i laryngologa .


Post Wysłano: 16 lip 2011, 9:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sie 2009, 12:44
Posty: 87
GG: 1234861
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Ostrołęka/Wishaw

Cytuj:
Spayder, gdzie jeździsz? :)
Chodzi Ci o firmę czy o kierunki? Jeśli chodzi o firmę to malutka firma z jednym samochodem, w październiku ma dojść drugi, a kierunki to Niemcy, czasami Węgry albo Benelux bez przerzutów.


Post Wysłano: 21 lip 2011, 14:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2009, 17:22
Posty: 29
GG: 0
Samochód: Iveco Daily Ford Transit
Lokalizacja: Gorlice

Panowie a co powiecie na to 20 dni jazdy w miesiacu glownie polska ale tez słowacja 2200 na ręke plus płacone za rozładunki jazda z pomocnikiem ??? jak wam sie to widzi???

_________________
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)


Post Wysłano: 21 lip 2011, 16:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Jak z pomocnikiem, jeden śpi na fotelach drugi na podłodze ? Czy codziennie (albo po każdej trasie) do domu wracasz ?

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 21 lip 2011, 16:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2009, 17:22
Posty: 29
GG: 0
Samochód: Iveco Daily Ford Transit
Lokalizacja: Gorlice

czasem wraca sie do domu czasem spi sie w specjalnie wynajętych mieszkaniach w róznych czesciach polski jezeli nie to w samochodzie ale to jest płatne 100 zeta( prawde mowie teraz) natomiast pomocnik przysługuje na sklepy po schodach np

_________________
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)


Post Wysłano: 26 lip 2011, 8:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

A ja mam takie pytanie z innej beczki. Co ile się wymienia olej w takim busie co śmiga po UE?


Post Wysłano: 26 lip 2011, 16:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

Póki ma gwarancję to tyle ile zaleca producent bo inaczej traci się ją. A w innym przypadku pół roku do roku pozdro.

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 26 lip 2011, 17:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Do roku?
Czyli co po 250 tys. km?
Chyba coś Ci się pomieszało.

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 26 lip 2011, 18:03

Cytuj:
A ja mam takie pytanie z innej beczki. Co ile się wymienia olej w takim busie co śmiga po UE?
Jak ktoś robi takie konkretne przerzuty, gdzie po 3 tygodnie śmiga, to de facto co zjazd do domu, żeby w trasie nie wymieniać. Z tego co czytałem, to np. Renault zaleca, żeby w Masterze olej wymieniać co jakieś 30 tyś, ale w związku z tym, że niektórzy tyle w miesiąc potrafią zrobić ( :/ ) to i często wychodzi. Oczywiście, można rzadziej, ale znając życie jak tylko cokolwiek się zepsuje, to nie ma co liczyć na gwarancję, bo wada fabryczna zawieszenia powstanie przez brak wymiany oleju :mrgreen:


Post Wysłano: 26 lip 2011, 19:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2011, 0:30
Posty: 17
GG: 6326543
Samochód: F. Probe 2.5 / F. Thunderbird 4.6
Lokalizacja: Warszawa/Wołomin

Witam :)
Dużo czytam na forum,mało piszę, nie myślałem że będę zadawał takie pytanie, ale jednak :mrgreen:
Dostałem propozycję współpracy, i proszę o komentarze, czy będzie to dobry pomysł.
Praca od polskiej spedycji, z reguły po Francji, Niemczech.
Płacą 0,35-0.38eur/km
Dzienne przebiegi mają być minimum 600km, ale bez ekspres rozładunków, nie ma tam jazdy z zapałkami pod powiekami z tego co mówili.
Praca bez zobowiązań typu umowa, czyli zgłaszam auto, oni prowadzą mnie, i gdy chcę się wycofać to szukają mi powrotu do PL i koniec.
Dodam że będę leasingował nową plandekę, gdyż teraz dysponuję blaszakiem których nie prowadzą bo bez sensu jest to dla nich. Będzie to Iveco które zresztą mam teraz, i pali swoje :/
Praca w trybie 3tyg tam, potem tydzień,półtora wolnego w PL i powrót. Zapewniają że nie będzie oczekiwania na ładunki nawet w weekend.

pozdrawiam.

_________________
Tiry na tory!

Pociągi na drogi! :D


Post Wysłano: 26 lip 2011, 20:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
Póki ma gwarancję to tyle ile zaleca producent bo inaczej traci się ją. A w innym przypadku pół roku do roku pozdro.
Bardziej mi chodziło co ile kilometrów, bo np. dajmy na to, że robię tygodniowo około 5-6tyś km. To w takim przypadku jak ma się wymiana oleju?


Post Wysłano: 27 lip 2011, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Cytuj:
Cytuj:
Póki ma gwarancję to tyle ile zaleca producent bo inaczej traci się ją. A w innym przypadku pół roku do roku pozdro.
Bardziej mi chodziło co ile kilometrów, bo np. dajmy na to, że robię tygodniowo około 5-6tyś km. To w takim przypadku jak ma się wymiana oleju?
W nowszych autach w opcji komputera jest pokazane ile KM do następnego serwisu, wydaje mi się że auto w okresie dotarcia częściej odwiedza serwis przy wymianie oleju bo wiadomo wszystko się dociera olej się syfi, a raz w poprzedniej firmie był przypadek gdzie auto miało iść na serwis ale dopiero za 2 tyś km a pilny wyjazd był to szef cofnął licznik o parę tysięcy coś koło 8 auto zjechało z trasy poszło na serwis wszystko ładnie a później filtr cząstek stałych się zapchał i dociekali czemu tak wcześnie w każdym aucie przy 200 a tu przy 190 :D ale to tak z innej beczki:D

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 28 lip 2011, 11:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Kolego Szaki na krajówce to przebiegi między wymianami to około 30-40 tyś średnio przejeżdża się w trzy do cztery miesiące w dobrych firmach gdzie tego pilnuje kierowca i szef lub osoba odpowiedzialna za park maszynowy. A w słabych firmach przebiegi między wymianami sięgają nawet po 70-80 tyś (i nie mato znaczenia czy w pojazdach nowych czy starych chyba że samochód jest na gwarancji) po takim przebiegu z oleju robi się maź podobna do błota przy okazji wszystkie filtry są do wywalenia o ile wcześniej nie zatrzesz silnika. Pozdrawiam Wilk 09 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 29 lip 2011, 12:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2008, 23:49
Posty: 139
GG: 7261507
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

koledzy ja tez mam jedno pytanie co do pracy na busach, jak to jest z zaladunkami towaru? bywaja tak niskie rampy dla busow? czy trzeba ladowac recznie towar na paletach, i potem smigac tasma? widzialem kiedys we francji bylem duzym, jak gosc przyjechal busem, kurier, to na palete recznie ukladal z rampy bo rampa za wysoko byla, zeby moc wozkiem wjechac... jak to jest z zaladunkami? boki, wozkiem to norma, a gdy wystepuja tylko rampy?

_________________
Kat. B - jest wrzesień 2006 - 1 raz
Kat. C - jest sierpień 2009 - 3 raz
Kat. C+E - jest kwiecień 2010 - 2 raz

przewóz rzeczy - sierpień 2009
karta kierowcy - marzec 2011


Post Wysłano: 29 lip 2011, 13:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Niektóre firmy posiadają zewnętrzne wózki, jak się dogadasz to ściągnie Ci to z rampy i załaduje na samochód.
Są też rampy dla mniejszych samochodów z ręcznie opuszczanym pomostem.


Post Wysłano: 29 lip 2011, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2010, 14:59
Posty: 10
GG: 2268480

Mam takie małe pytanka:
-Opłaca się kupić własny bus?
-Na jakich zasadach musiało by to działać?
-Skąd brać zlecenia?
-Czy lepiej nie inwestować w busa tylko iść na C+E
Pozdrawiam !


Post Wysłano: 29 lip 2011, 20:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

u mnie w boxerze olej co 20tys. km i jest to mocno pilnowane w firmie.Co do ramp,jeżdżę chłodnią 8 paletową i rampy są raczej nasuwane i problemu z wysokością niema.Przynajmniej ja się nie spotkałem.Jeżeli załadunek jest z ziemi to proszę o "push" żeby dopchał do przodu ;]
czyli olej raz w miesiącu 8)

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 30 lip 2011, 10:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Cytuj:
u mnie w boxerze olej co 20tys. km i jest to mocno pilnowane w firmie.Co do ramp,jeżdżę chłodnią 8 paletową i rampy są raczej nasuwane i problemu z wysokością niema.Przynajmniej ja się nie spotkałem.Jeżeli załadunek jest z ziemi to proszę o "push" żeby dopchał do przodu ;]
czyli olej raz w miesiącu 8)
kłaliti to Ty już normalnie tirofiec jesteś 8)

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 30 lip 2011, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2010, 12:11
Posty: 406
GG: 6451835
Samochód: Crafter
Lokalizacja: Strzegom/Jaroszów [DK5]

Cytuj:
Mam takie małe pytanka:
-Opłaca się kupić własny bus?
-Na jakich zasadach musiało by to działać?
-Skąd brać zlecenia?
-Czy lepiej nie inwestować w busa tylko iść na C+E
Pozdrawiam !
Najpierw poszukaj, czy będziesz miał na niego robotę a potem dopiero zastanawiaj się nad zakupem lub leasingiem. Głupio byłoby wywalić kasę na auto, na które nie będzie roboty. :wink:
Na jakich zasadach? Kupujesz albo bierzesz w leasing, i wio na szlak.
Zlecenia bierze się od spedycji. Możesz też podstawić busa pod firmę kurierską, o ile szukają takich osób. :)

Kuzyn miał taką sytuację, że jeździł starym Ducato blaszakiem pod spedycją dłuższy czas, krótkie trasy w obrębie 150 km od domu, etc. Codziennie, w najgorszym przypadku co drugi dzień. Szef wyjechał mu z propozycją, żeby brał w leasing coś lepszego - będzie robota na międzynarodówke. :D Kuzyn kupił Mastera i gania 3 tyg po Europie. Miał jakies problemy z wypłatą kasy, ale jakoś jeździ dalej (chyba już pod inną spedycją).

_________________
ford transit/volvo fh.


Post Wysłano: 30 lip 2011, 22:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2009, 21:07
Posty: 8
GG: 1
Samochód: fiat ducato

Witam. W firmowym iveco olej wymieniamy co 20 tys. a w masterze co 14 tys jest to pilnowane przez kierowce i szefa . Jeżdżę blaszka i załadunki w zasadzie wszystkie odbywają się z ziemi i niema problemu żadnego a jak chce ładunek ustawić z przodu samochodu to biorę paleciaka i jest po problemie. Kwestie czy załadują i jak ustala spedytor bo to on klepie ładunek.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 16 z 28 [ Posty: 551 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1828 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: