Kolego W 123 zaciekawiłeś mnie tym zdjęciem tego Volva FH 16 od Korala, że w tej firmie pojawił się taki ładny wozik. Ich flota składała się z FH pierwszej generacji z resztom dość mocno zużytych .Pozdrawiam wilk 09 .
_________________ Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 .
Może na potrzeby ich rynku został zmodernizowany przód z plastiku na, jak widać, bardziej masywny. Lusterka też są inne, na pewno bardziej wytrzymałe przy natrafieniu na jakąś przeszkodę, a już na pewno można je wymienić w 5 minut.
"Wyścig zbrojeń" trwa na dobre. I pewnie za niedługo Scania wyskoczy z R780 czy coś koło tego, albo od razu sięgnie po 800. Ciekaw jestem tylko u kogo najpierw na znaczku zobaczymy cztery cyfry . O ile w transporcie dużych i ciężkich gabarytów taka moc może się przydać, to pytanie jaki sens ma montowanie takich silników w standardowych ciągnikach siodłowych?
Holendry, Szwedzi, Norwedzy prawdopodobnie właśnie już składają pierwsze zamówienia Wejdź sobie na v8power i zobacz ile już jest tam R730 ciągających wywrotki albo chłodnie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę