Mój MAN TGA spalał dość sporo bo średnio ponad 35L/100. Podjechałem do serwisu (na trasie) gdzie zdiagnozowali uszkodzenie zaworu EGR (był cały czas zamknięty). Zatem po powrocie z trasy podjechałem do mojego mechanika który ów EGR "zregenerował" oraz coś tam ustawił w komputerze aby się odpowiednio otwierał. Autko właśnie wyjechało w trasę i spalanie zamiast spaść to komputer pokazuje, że wzrosło i to o 20%!! W tym momencie średnio 43/100km! Auto nie kopci i ma moc (nie czuć spadku mocy). Mechanik ów zarzeka się, że niemożliwym jest aby ta "naprawa" miała wpływ na nienormalne zużycie paliwa. Czy może ktoś się wypowiedzieć obiektywnie czy taka naprawa EGR może mieć taki wpływ na zużycie paliwa??
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Czesto zaslepialismy EGR i nie bylo zadnych komplikacji ze spalaniem paliwa ,przyczyna moze tkwic gdzie indziej ,Lecz ktos inny moze mial taki przypadek .
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
20% wiecej pali ,15% mniej pokazuje komputer .....moze tp nie silnik tyle pali tylko ktos z zewnatrz sie podlacza pod bak .
20% ze zbiornika to juz spora ilosc paliwa do osobowki .
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 30 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę