Zamierzam zakupić fh w bardzo okazyjnej cenie silnik d12a 380 koni. Problem jest w tym że auto po odpaleniu pracuje przez jakiś czas następnie wyrzuca wode z chłodnicy. woda wylatuje zimna. Co obstawiacie pęknięta tuleja, głowica, czy może pompa wody. Trzeba auto uruchomić żeby nim zjechać. Holowanie nie wchodzi w grę.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Witam
w tych rocznikach uszkodzenia tulei to wielka rzadkosc
plyn cieply czy zimny ???
zrob test taki jak na samochodach z niebieskim wskaznikiem czy w plynie jest dwutlenek wegla z gazow wydechowych ???
jak jest to nastepnie pomiar kompresji silnika komputerem ..VCADS podpiecie do gniazda diagnostycznego najlepszy potrzbuje tyko 12 obrotow silnika do pomiaru i automatycznie wylacza wtryski ..
jak kompresja padla na jednym z cylindrow to zdjecie pokrywy zaworow i sprawdzenie krzywek walka rzrzadu czy VEB nie padlo na tym cylindrze albo nie zawor i przez to peknieta glowica.....
jak pomiar dwutlenku wegla nagatywny i na zimnym plynie to prawdopodobnie uszczelka glowicy kompresora jak na cieplym to zacznij od pomiaru temperatury za i przed termostatem
JAKBY BYLA PEKANIETA GLOWICA LUB TULEJA TO NA 100% POWINIENES MIEC OLEJ W PLYNIE !!!!! I PLYN W OLEJU
pozdrowienia jak co to dzwon +447897936222
ps FH z silnikiem D12A ?????????????/ rocznik 99 ????? chyba FH12 wersja 1
Może być i C widziałem ten samochód raz i po ciemku. Woda zimna z dość dużym ciśnieniem.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ja przychylam się do wypowiedzi kolegi tszpak. Sprawdz miernikiem z płynem ( nie robiąc reklamy chyba najlepszy "gadzet" jaki sobie zafundowałem kiedyś) bo obstawiam na sprężarke D12A to taki silnik czołgowy a ja ze sprężarką już miałem kiedyś długie jazdy
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę