Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 paź 2011, 22:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2008, 20:45
Posty: 77
GG: 6687777
Lokalizacja: Rypin

Witam z racji iż jestem laikiem w tych sprawach potrzebuję się dowiedzieć czy jeżeli wymontuję z kabla opornik to tabliczki się spalą ? Dodam, że diody w tablicach są 24v . Dziękuję za odpowiedzi .

_________________
Iveco Stralis II 460 ECO viewtopic.php?f=44&t=38336


Post Wysłano: 29 paź 2011, 8:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2005, 19:58
Posty: 48
Lokalizacja: Przystajń

Przydałoby się więcej szczegółów co to za tablica ? i jakie diody na 24 V.
Zazwyczaj to właśnie opornik odpowiada za przystosowanie napięcia odpowiednio do diody.

_________________
Drogi one prowadzą Cię do domu? nie one są Twoim domem.........


Post Wysłano: 29 paź 2011, 10:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2008, 20:45
Posty: 77
GG: 6687777
Lokalizacja: Rypin

Te oto tablice http://allegro.pl/show_item.php?item=1867934183

_________________
Iveco Stralis II 460 ECO viewtopic.php?f=44&t=38336


Post Wysłano: 29 paź 2011, 11:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

A po co chcesz go wyjmować?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 29 paź 2011, 11:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2008, 20:45
Posty: 77
GG: 6687777
Lokalizacja: Rypin

Oto chodzi, że tabliczki leżały w osobówce znajomy chciał zobaczyć, lecz nie zauważył, że stoi na kablu i gdy je podnosił mocno pociągnął przez co opornik został wyrwany.

_________________
Iveco Stralis II 460 ECO viewtopic.php?f=44&t=38336


Post Wysłano: 29 paź 2011, 12:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Polutuj to tak jak było, spalą się inaczej.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 29 paź 2011, 13:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2008, 20:45
Posty: 77
GG: 6687777
Lokalizacja: Rypin

Tak więc zabieram się za lutowanie, a powiedz mi jeszcze czy jest ważne jak ten opornik wlutuje ? tj. chodzi mi o te druciki które z niego wystają czy ma znaczenie jak wlutuje? tzn czy któraś str musi być akurat zaraz na wejściu do prądu czy też nie ma to znaczenia. Przedstawię na obrazku

Obrazek

_________________
Iveco Stralis II 460 ECO viewtopic.php?f=44&t=38336


Post Wysłano: 29 paź 2011, 13:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Niema znaczenia jak wlutujesz opornik

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 paź 2011, 13:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Ważne jest tylko to, że oporniki lutuje się do +, którą stroną nie ma znaczenia.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 29 paź 2011, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Ważne jest tylko to, że oporniki lutuje się do +, którą stroną nie ma znaczenia.
W tym też się mylisz niema znaczenia czy opornik będzie podłączony po stronie + czy -
W tym przypadku ma być podłączony szeregowo czyli miedzy zasilaniem a diodą LED

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 paź 2011, 13:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2008, 20:45
Posty: 77
GG: 6687777
Lokalizacja: Rypin

Ok. Dzięki wielkie koledzy. Temat można zamknąć :)

_________________
Iveco Stralis II 460 ECO viewtopic.php?f=44&t=38336


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: